Cool on Track

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare knasigare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 958
K

knasigare

Någon som testat detta? Ska vara ganska nytt antar jag och verkar ju helt super om det nu funkar.
Men hjälper det inte lika mycket att bara spola en längre stund med iskallt vatten? Borde väl ha samma effekt?

Skulle vara kul att höra om någon tycker det funkar för då ska jag nog ta och prova att köpa en gång.

Sv: Cool on Track

Någon som testat detta? Ska vara ganska nytt antar jag och verkar ju helt super om det nu funkar.
Men hjälper det inte lika mycket att bara spola en längre stund med iskallt vatten? Borde väl ha samma effekt?

Skulle vara kul att höra om någon tycker det funkar för då ska jag nog ta och prova att köpa en gång.

Vi har provat det och fungera super. Kyla länge och enkelt att använda, blanda det i en sprayflaska och spraya sen på de ställen jag vill kyla. Blir riktig kall nästan direkt och sitter i länge och så slippa man all kladd, jag har inte tid att spola benen på 15 hästar så för oss är det verkligen super.

Hur mycket innehåller en flaska och vad kostar den?

En flaska kostar 99 kr och innehåller 500 ml. Dock ska lösningen spädas 9 gånger vilket gör det mkt drygt. Dessutom behövs en så liten mängd, man ska spraya 5 sekunder/ben.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
762
Senast: Unafraid
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort... 2
Svar
28
· Visningar
3 002
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 551
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 421
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka