Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nupilot skrev:Oj. Verkligen upplägg.
Möjligt att Axenit är född gulbrunskimmel, spelar inte så stor roll. På en del bilder jag har ser hon gulbrun ut och på en del andra skimmel.
Antingen är det jag eller så är det sättet du skriver, men det låter lite besserwisser, med tanke på att du inte har en aning om hur pass insatta folk är. Du behöver inte dumförklara hela bunten, eller om det är mig du dumförklarar.swebec skrev:Nej, det spelar ingen som helst roll i det här sammanhanget, eftersom hon avblekbar skimmel. Skimmelanlaget är dominant över alla andra färganlag, inklusive konstantskimmelanlaget. Vilket alltså innebär att en häst som har ett skimmelanlag alltid blir skimmel, oavsett födelsefärg...
ge
Nupilot skrev:Antingen är det jag eller så är det sättet du skriver, men det låter lite besserwisser, med tanke på att du inte har en aning om hur pass insatta folk är. Du behöver inte dumförklara hela bunten, eller om det är mig du dumförklarar.