Connemara avel

Sv: Connemara avel

Kan du skriva ut stammen helt kanske? Har inte connemara längre men hjärtat hör dit och det är tänkt att det ska bli en ny bäbis om ett par år. Drömmen är ju naturligtvis en i samma klass som stoet jag hade men man får nog bara en sådan ponny under livstiden, tyvärr!

Lycka till med aveln, det är en väldigt trevlig ras!

(Det var gott om humör i min dam men fullt hanterligt efter lite proffshjälp. Ledde henne i kattkoppel eller lös, alltid lugn och cool när vi åkte iväg. Kanon med andra ord).

Hej alla Potte fan!
Det finns möjligt vis inte någon som kan lägga in ett foto av honom?
Börjar att bli riktigt nyfiken på denna ponny som alla talar om, men inte finns på någon bild på nätet.

På Pias hemsida www.flammabygget.se hittar du honom under avel! Dock en riktigt dålig bild! Jag får nog gå ner och ta lite nyare bilder... för så där får ju inte "gossen" se ut!
Och avkommer kan du hitta lite överallt, sök på någon av sök sidorna på Poetic så hittar du några (vissa med bild)

Tack snälla!
Om du får till en ny bild, skulle jag bli jätte glad om jag fick se den.
Jag fick en adress till en fransk sida, där det stod en del om honom
(fick den översatt). Men det var inga bra bilder. Vill Gärna veta mer om honom.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Nikan
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 835
Senast: Kajsalisa
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 079
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 477
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka