Öööh, Ek-någonting (fast jag såg ingen ek så långt ögat nådde).Vilket naturreservat då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öööh, Ek-någonting (fast jag såg ingen ek så långt ögat nådde).Vilket naturreservat då?
Var då? Sparreholm?Öööh, Ek-någonting (fast jag såg ingen ek så långt ögat nådde).
Nej där ÄR det ju massa ekar. Så himla fint!Var då? Sparreholm?
Ekeby?Nej där ÄR det ju massa ekar. Så himla fint!
Dels kommer jag faktiskt inte ihåg (hej hjärndimma), dels är jag inte bekväm med att du är så platsspecifik, så vi släpper det.Ekeby?
Jag tolkade inlägget som att @tornblomma tänkte på sig själv bland annat. Är ju flera som har olika krämpor...
Tolkade det likadant — ett självironiskt inlägg och inte en pik mot någon annan användare.
Ja, vila i frid @åke ,så hemskt!Så sorgligt att läsa att Buke mist en medlem, skickar varma tankar till er som kände åke ❤
Min vän o en Buke vän, fick idag en massiv stroke, och då hon har obotlig smärtsam cancer ,så visste vi ju att det närmade sig slutet.
Men man blir ledsen ändå
Hoppas du är smärtfri nu min vän @åke
Jag beklagar förlusten. RIP åke!Min vän o en Buke vän, fick idag en massiv stroke, och då hon har obotlig smärtsam cancer ,så visste vi ju att det närmade sig slutet.
Men man blir ledsen ändå
Hoppas du är smärtfri nu min vän @åke