CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har möblerat om lite, satt upp alla mina böcker i bokhyllorna samt dvdfilmerna i dess hyllor. Och förstås jobbat, varit ute med hunden och burit ut lådor i förrådet. Det tar sig det tar sig i mitt nya hem! Är rätt nöjd med mitt kontor/bibliotek alltså!
 
Jag tolkade inlägget som att @tornblomma tänkte på sig själv bland annat. Är ju flera som har olika krämpor...

Tolkade det likadant — ett självironiskt inlägg och inte en pik mot någon annan användare.

Jag har inga problem med att man har ett humoristiskt förhållningssätt till sina EGNA krämpor, men jag tycker att man bör vara tydlig i så fall när man svarar någon annan att det är just det som är ens avsikt. Särskilt när det skrivs efter ett gäng andra inlägg med trist ton. Annars är risken stor att det av andra kommer tolkas som snarare hånfullt, och ärligt talat så tror jag att det var precis det som var avsikten också i detta fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 738
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
64 65 66
Svar
1 313
· Visningar
36 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp