Vabruari?Jaha, sjuk igen. Men några enstaka dagar på jobb så rör det sig om en 3 veckors period med sjukdom för mig och barnen. Verkar vanligt just nu att det går runt och runt, undrar hur det kommer sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vabruari?Jaha, sjuk igen. Men några enstaka dagar på jobb så rör det sig om en 3 veckors period med sjukdom för mig och barnen. Verkar vanligt just nu att det går runt och runt, undrar hur det kommer sig?
Vi har också fått installera mesch nätverk. Det är inte bara murstocken som blockar WiFi signalen.... den verkar inte gå genom trä heller.Jag har riggat mitt mesh-nätverk!
Utifrån det kan vi konstatera två saker:
1. HELVETE vad en rejäl murstock blockerar wi-fi-signalen!
2. Jag är egentligen lite av en estetisk luddit och AVSKYR sådant som ser modernt ut... dvs nu måste jag göra någon snygg kabeldragning för de kablar som behövs. Kanske egengjord hållare i ek för mesh-puckarna?
Vi har också fått installera mesch nätverk. Det är inte bara murstocken som blockar WiFi signalen.... den verkar inte gå genom trä heller.
Har du fått komma hem nu?Fick ringa taxi för jag hittar inte till Ki av någon anledning.
Fick sova hemma. Men det var typ allt. Sitter i en taxi nu.H
Har du fått komma hem nu?
Vad skönt att du fick komma hem och att de följer upp dig ordentligt. Vad ska du göra på KI nu?Fick sova hemma. Men det var typ allt. Sitter i en taxi nu.
Några tester.Vad skönt att du fick komma hem och att de följer upp dig ordentligt. Vad ska du göra på KI nu?
Samma här, många upplever så den här säsongenJaha, sjuk igen. Men några enstaka dagar på jobb så rör det sig om en 3 veckors period med sjukdom för mig och barnen. Verkar vanligt just nu att det går runt och runt, undrar hur det kommer sig?
Det blir nog jätte fint när det har läkt.Kanske dags att fräscha till sig genom att färga håret och ögonbrynen. Så kanske man ser lite snyggare ut trots att halsen är gul och blå.