Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick en tid tio i och nu har det gått 18 minuter sen dess, väntar fortfarande...Själv ska jag till tandläkaren om någon timme, ska äntligen fixa till tanden på ena sidan så att jag förhoppningsvis kan tugga mat på den sidan också
Andningsuppehåll? Kan hålla på "länge" eller ta slut samma dag alt. några dagar- jättesvårt att säga. Han vet nog att du var där- även om den döende inte är medveten är hörseln det sista som lämnar oss när det är dags och hörseln förstärks dessutom. Kram till dig/erBesökte pappa i söndags, jag vet inte om han var medveten om att jag var där men det var nog bra ändå mamma har varit där hela dagarna sedan dess förutom när hon åkt fram och tillbaka för att gå ut med sin hund. Han verkar sämre idag, personalen säger att det är svårt att veta men mamma tänker på sin egen pappa som det bara dröjde några timmar för när andningen var likadan, han hade dock ett dåligt hjärta så vi får se...
Tror nog hon kan fakturera för den. Drygt att ni får vänta.Jösses! Snart en halvtimme förbi min tid! Min tolk blir arg för min skull iofs är det ett slöseri av hennes tid också.
Usch visst är det drygt! Hann jobba ett par dar efter 2 veckor med antagligen RS med tanke på mitt jobb och symtomen. Nu är jag förkyld också med ja snor som aldrig tar slut och hosta som triggas av den torra luften hemma..Hoppas vi blir friska snart bägge två!Hemma sjuk. Varit sjuk mer än en vecka nu. Wäh. Hosta, snor och allmänt jävelskap. Så trött.
Ska kolla på en 3.5timmars föreläsning om DevOps efter lunch
Åh, kålpudding!Himla gott med kålpudding och hemkokt gräddsås idag med
Eller hur! Gör på mormors gamla recept och det är såååå gott! Till och med två av mina stallkompisar som får av den äääälskar den mer än egna anhörigas . Sambon däremot äter den absolut inte .Åh, kålpudding!
Tur! Mer kålpudding till digEller hur! Gör på mormors gamla recept och det är såååå gott! Till och med två av mina stallkompisar som får av den äääälskar den mer än egna anhörigas . Sambon däremot äter den absolut inte .
Brukar ge bort lite till två av stallkompisarna,mamma och morfar så blir inte mycket mer ändåTur! Mer kålpudding till dig