CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv ska jag till tandläkaren om någon timme, ska äntligen fixa till tanden på ena sidan så att jag förhoppningsvis kan tugga mat på den sidan också 😅
Fick en tid tio i och nu har det gått 18 minuter sen dess, väntar fortfarande... :cautious:

Tur att jag inte har någon tid att passa! Men min tolk har en tid att passa .... och hon hade bara 30 min inbokat för detta.
 
Varit hos ögonläkaren så nu ser jag bara corona överallt. Skönt att det är molnigt idag. Blev lite road av att den trevliga personen som skulle mäta trycket pedagogiskt förklarade vad hon skulle göra. Jepp, puff! Sa jag.

Tänker gå och lägga mig i mörkt sovrum och chilla tills det går över, tack och lov så tar det inte lång tid numera. Jag kommer fortfarande ihåg belladonna där jag gick omkring mer eller mindre blind nästan hela dagen efter.
 
Besökte pappa i söndags, jag vet inte om han var medveten om att jag var där men det var nog bra ändå :heart mamma har varit där hela dagarna sedan dess förutom när hon åkt fram och tillbaka för att gå ut med sin hund. Han verkar sämre idag, personalen säger att det är svårt att veta men mamma tänker på sin egen pappa som det bara dröjde några timmar för när andningen var likadan, han hade dock ett dåligt hjärta så vi får se...
Andningsuppehåll? Kan hålla på "länge" eller ta slut samma dag alt. några dagar- jättesvårt att säga. Han vet nog att du var där- även om den döende inte är medveten är hörseln det sista som lämnar oss när det är dags och hörseln förstärks dessutom. Kram till dig/er :heart
 
Hemma sjuk. Varit sjuk mer än en vecka nu. Wäh. Hosta, snor och allmänt jävelskap. Så trött.

Ska kolla på en 3.5timmars föreläsning om DevOps efter lunch 😅
Usch visst är det drygt! Hann jobba ett par dar efter 2 veckor med antagligen RS med tanke på mitt jobb och symtomen. Nu är jag förkyld också med ja snor som aldrig tar slut och hosta som triggas av den torra luften hemma..Hoppas vi blir friska snart bägge två! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 742
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 677
Senast: Enya
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
36 677
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp