CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittade typ tio minuter på första avsnittet av Hotell Romantik. Tyckte det var så pinsamt att jag skämdes istället för dem.
Sen har jag inte tittat mer.

Den tar sig alltså??
 
Vi gör pizza med någon färdig, rund degbulle man skulle lyckas få att platta ut sig och bli stor. Gick ju så där. Sambon om min:
”Ser ju ut som en jäkla efterbörd!”
Jag:
”Din jävla skärgård då?”
(Hål överallt och tjock och knölig och läckande)
😅
 
Firade årsdagen (7 underbara år redan ❤) med bästa hästen med vilodag (jag är ju inte frisk än), lite borstning och ett par morotsfyllda äpplen 🥰. Bjöd stallgänget på banoffe pie 😋 så blev fika före middagen 😄; kålpudding (med fläskfärs och sirap ska de va 😋) till mig och potatisbullar då sambon absolut inte vill ha kålpudding 😆😄Sen en snabb dusch och lyckades lägga mig i sängen före 21 ikväll 😁.
 
Åt middag för ett par timmar sen och har mått illa sen dess. Inte jättelilla men lite sån där känsla att magen är missnöjd. Fast det börjar minska nu. Ska dricka lite vichyvatten från Katalonien. Köpte en flaska på prov igår. Den smakar inte alls som vichyvatten man är van vid här i Sverige.
Iofs har jag inte druckit vichyvatten på jättelänge så minns nog fel, blandar ihop med ramlösa.
 
Jag har varit i skogen! Vi hittade ett naturreservat som gick att köra in i. Träffade en jättesöt jaktlabbe (med människa) och fick lite skogsljud och solljus.

Har lite span på mina beef jerky kryddade kycklinghjärtan som ligger på tork men de får ligga över natten tror jag. Provsmakningen lovar gott, bokstavligen.
 
Jag har varit i skogen! Vi hittade ett naturreservat som gick att köra in i. Träffade en jättesöt jaktlabbe (med människa) och fick lite skogsljud och solljus.

Har lite span på mina beef jerky kryddade kycklinghjärtan som ligger på tork men de får ligga över natten tror jag. Provsmakningen lovar gott, bokstavligen.
Vilket naturreservat då?
 
Ögnade igenom sjukintyget och det här är nog bland det bästa jag sett på ett läkarintyg
🤣🤣🤣🤣

Screenshot_20230206_213753_Samsung Notes.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 720
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 448
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp