Den är fantastisk!Tittar på Hotell Romantik, har varit väldigt skeptisk men så himla mysig serie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är fantastisk!Tittar på Hotell Romantik, har varit väldigt skeptisk men så himla mysig serie
Den är fantastisk!
Min vän o en Buke vän, fick idag en massiv stroke, och då hon har obotlig smärtsam cancer ,så visste vi ju att det närmade sig slutet.
Men man blir ledsen ändå
Hoppas du är smärtfri nu min vän @åke
Tittar på det nu... saknar Öland... heartheartTittar på Husdrömmar och ser att de filmar från min gamla skola, Capellagården, och känner en stor saknad. Fina, fina Capella.
Vidarebefordra onödiga mail till hans chef …Chefen är inne i någon form av mani? Har skickat 15(!) mail på 30 minuter och frågat om intranätet. Ingen av frågorna angår mig. Vad f-n händer.
Jag får ta min pms-djävul i handen och ta en promenad under lunchen så jag slipper se honom annars händer det bara tråkiga saker.
Edit: Där kom ett till mail?
Vilket naturreservat då?Jag har varit i skogen! Vi hittade ett naturreservat som gick att köra in i. Träffade en jättesöt jaktlabbe (med människa) och fick lite skogsljud och solljus.
Har lite span på mina beef jerky kryddade kycklinghjärtan som ligger på tork men de får ligga över natten tror jag. Provsmakningen lovar gott, bokstavligen.