Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag vet vad som händer. Han har mailmani och skickar mail på mail om diverse saker jag inte har något att göra med. Eller ber mig att maila andra om saker åt honom.Gå och fråga vad det är som händer?
Jag hade sett det som vilket skräpmejl som helst. Ignorerat det hela......Fast jag vet vad som händer. Han har mailmani och skickar mail på mail om diverse saker jag inte har något att göra med. Eller ber mig att maila andra om saker åt honom.
Det handlar om att han förmodligen känner att han inte har kontroll/makt i något annat och tar ut det på mig. Han vill ta tillbaka lite känsla av kontroll och makt.
Jag tror inte han skulle uppskatta om jag gick till honom och frågade vad han sysslar med Då blir jag väl hotad med arbetsvägran osv igen.
Edit: Jag har alltså fått 31 mail nu sedan innan lunch och inget av dem angår egentligen mig.
Sätt på dig byxor eller knuffa bort katten.Trött. Min dygnsrytm är helt åt fanders. Så igår för att kunna vakna utan att vara en zombie tog jag två insomningstabletter. Somnade nästan direkt när jag lagt mig. En timme senare vaknar jag av en sträv katt tunga som ivrigt slickade mig i hela ansiktet och grävde runt huvudet. När hon väckt mig så jag insåg vad hon ville, så höll jag upp täcket så hon kunde krypa ner och sova mellan mina ben. Då börjar hon slicka, och slicka, och slicka på insidan av låren och slutade inte. Höll för med händerna så gått det gick. När jag var helt klarvaken och huden röd, la hon sig tillrätta med en belåten suck och somnade.
Jag kunde inte somna om på några timmar och kunde inte ens vrida mig som en mask eftersom jag hade en katt mellan/på benen.
Sätt på dig byxor eller knuffa bort katten.
Jag skulle aldrig acceptera ett sånt "gos" från katten. Det går att gosa på dina villkor.Svettas med byxor. Och, hon vill bara gosa och umgås så då vill jag inte knuffa bort henne. Den enda gången jag gör det är när hon börjar attackera mina fötter och ben under täcket. Då viker jag ner det, plockar bort henne och rullar sedan in mig så hon bara kan hoppa, bitas och kaninsparka ovanpå.
Helt legitim anledningÄr det asocialt att gömma sig på toan för att slippa åka på samma spårvagn hem?
Jag gillar hen, men det är så skönt att sitta själv och lyssna på radio..
Auto-replay med ??? och kanske en ...Försöker just nu överleva existensen av min chef. Han upphör inte med mailandet. Jag håller på att bli tokig.