CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag pendlar mellan "åh, jag vill gå och handla massa mat" och "jag borde inte handla nånting för ska ju flytta snart"...
Eh, vi har inget hus än och även om vi köpte ett hus idag, vilket vi inte gör, så tar det ju ändå månader att flytta dit och jag lär ju äta under den tiden :p, mat är dessutom flyttbar... :idea::laugh: Helt logiska tankar verkligen.
 
Lär väl masa mig ut sängen och äta frukost och göra mig iordning för jobbet. Känner inte direkt för att åka dit. Men men. Blir förhoppningvis jobb på annat håll imorgon och onsdag iaf. (Hoppas verkligen kollega kan ställa upp o fixa en sak själv. För jag kommer jobba fler timmar än vad jag ska denna vecka oavsett så är ju bra om jag kan kapa timmar där det går...)
 
Bokat tid hos kiropraktor i morgon. Gör nu så ont att jag mår illa i baksida lår.
Problemet är att Hogwarts Legacy ju går att spela i morgon. Måste alltså offra typ 45 minuter av speltid?!? :arghh: :cry::D
Undrar om jag ska ringa kiropraktorn och fråga om hen kan tänka sig hembesök så jag kan spela medan hen gör sin grej? :p
 
Försöker ta mig genom denna måndag, timme för timme. Sov uruselt i natt (eller egentligen sov jag jättegott fram till typ 02, efter det not so much) och det känns som att jag blivit överkörd av ett ångvält. Supertrött och huvudvärk som hotar i bakgrunden, trots två koppar starkt kaffe. Där fick jag för att jag skrev igår om hur uppiggad och redo jag kände mig inför arbetsveckan :meh: Ska dessutom snart ha möte om ungefär världens tråkigaste projekt (ett ord: havskräftor) där jag behöver ha huvudet på skaft. Kan bli en intressant utmaning just idag!

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, så det så. Senast 22:00. Nu har jag skrivit det på Buke, så då måste det bli så :p
 
Jag väntar på en wall of text som jag ska korrekturläsa. Fick precis veta att den kommer komma "vid 17" 😅
Dock ganska bra för då kan jag gå ner och måla några timmar efter lunch innan det blir "kvällsjobb". Fördelen med "målstyrd" arbetstid. Kanske inte passar alla dock 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 714
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 447
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp