Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
i lördags hade vi pappa på besök på em då var det strålande sol och fint väder. Eftersom han skulle komma var det ingen större mening att åka till elljusspåret och gå och som belöning ta en våffla på slalomklubben. Igår snöade det på tvären och blåste isvindar promenad lusten blåste iväg. Idag lyser lampan och är mest ivägen på jobbet. Vi ser ingenting...För att släppa ovanstående fundering så kan jag tycka att det var onödigt att det blåste insvindar och snöade från sidan när jag var på Djurgården igår, medan det idag när jag sitter inne och jobbar är strålande sol :/
äter lunch på mitt kontor. 6 köttbullar (självklart hemmagjorda), potatismos (hemmagjort ja) och sen 0.5 liter så (ja hemmagjord den också). Dvs moset och köttbullarna badar? Hur ska jag äta upp all sås? Många funderingar, kanske borde hämta en sked?
Klart du skall ha sked. Såsen är viktigast...äter lunch på mitt kontor. 6 köttbullar (självklart hemmagjorda), potatismos (hemmagjort ja) och sen 0.5 liter så (ja hemmagjord den också). Dvs moset och köttbullarna badar? Hur ska jag äta upp all sås? Många funderingar, kanske borde hämta en sked?
Försöker just nu överleva existensen av min chef. Han upphör inte med mailandet. Jag håller på att bli tokig.