CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Chefen är inne i någon form av mani? Har skickat 15(!) mail på 30 minuter och frågat om intranätet. Ingen av frågorna angår mig. Vad f-n händer.
Jag får ta min pms-djävul i handen och ta en promenad under lunchen så jag slipper se honom annars händer det bara tråkiga saker.

Edit: Där kom ett till mail?
 
För att släppa ovanstående fundering så kan jag tycka att det var onödigt att det blåste insvindar och snöade från sidan när jag var på Djurgården igår, medan det idag när jag sitter inne och jobbar är strålande sol :/
i lördags hade vi pappa på besök på em då var det strålande sol och fint väder. Eftersom han skulle komma var det ingen större mening att åka till elljusspåret och gå och som belöning ta en våffla på slalomklubben. Igår snöade det på tvären och blåste isvindar promenad lusten blåste iväg. Idag lyser lampan och är mest ivägen på jobbet. Vi ser ingenting...
 
Suttit i telefon i över en timme för att hjälpa en av min kvinnor som fått tre fakturor från sjukvården. Hon talar mycket dålig svenska och läser nästan ingenting. Efter luskande och pratande med inkasso verkar hon ha missat att gå till rehab och eftersom hon tidigare fått veta att det är gratis (högkostnad antar jag) så har hon inte betalat. Hon är mycket upprörd eftersom hon betalat en faktura. Hon bestämde sig för att gå och prata med rehab efter att hon slutat idag. Jag hoppas verkligen att de friar och inte fäller. De ska dessutom ringa upp mig så jag kan förklara situationen. Tyvärr kan hon ibland bli lite upprörd vilket inte hjälper.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 715
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 447
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp