Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min vän o en Buke vän, fick idag en massiv stroke, och då hon har obotlig smärtsam cancer ,så visste vi ju att det närmade sig slutet.
Men man blir ledsen ändå
Hoppas du är smärtfri nu min vän @åke
Usch, så hemskt.Min vän o en Buke vän, fick idag en massiv stroke, och då hon har obotlig smärtsam cancer ,så visste vi ju att det närmade sig slutet.
Men man blir ledsen ändå
Ledsamt besked. En av de få bukeanvändare jag träffat IRL. På finalmatch när HV slog Brynäs vid sitt senaste SM-guld 2017 och @åke bjöd in till uppladdning innan.Min vän o en Buke vän, fick idag en massiv stroke, och då hon har obotlig smärtsam cancer ,så visste vi ju att det närmade sig slutet.
Men man blir ledsen ändå
Vilket avsnitt? Har inte gått där men en favorit plats...Tittar på Husdrömmar och ser att de filmar från min gamla skola, Capellagården, och känner en stor saknad. Fina, fina Capella.
Avsnitt 2 tror jag det är, de bygger i Onsala.Vilket avsnitt? Har inte gått där men en favorit plats...
Jag tänkte inte ett dugg på tranan.Jag tycker också att det var ett trist inlägg i den kontexten, och att det är bra att du reagerar.
Jag tolkade inlägget som att @tornblomma tänkte på sig själv bland annat. Är ju flera som har olika krämpor...Jag tänkte inte ett dugg på tranan.
Antar att det var för att jag rannsakade mig själv om hur många "gnäll-inlägg" jag skrivit på sistone
Tranan har väl inte klagat spec mycket? Eller?.
Tolkade det likadant — ett självironiskt inlägg och inte en pik mot någon annan användare.Jag tolkade inlägget som att @tornblomma tänkte på sig själv bland annat. Är ju flera som har olika krämpor...