Om du inte skulle haft katt hade jag sagt: Gört! Mycket trevligt litet djur!Problemet är väl att jag nu känner starkt behov att gå och köpa hamster
Men ja.. Du har katt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte skulle haft katt hade jag sagt: Gört! Mycket trevligt litet djur!Problemet är väl att jag nu känner starkt behov att gå och köpa hamster
Problemet är väl att jag nu känner starkt behov att gå och köpa hamster
Ojdå! Har du hunnit bli sövd också då?Vet inte riktigt. Känner mig lite svag. De har startat om mitt hjärta.
Vet inte. Jag ska fråga sen när någon kommer. R lite virrigOjdå! Har du hunnit bli sövd också då?
Nej, det går ju som sagt inte riktigt. Men sablar vilka roliga djur Jag får nöja mig med videos.Om du inte skulle haft katt hade jag sagt: Gört! Mycket trevligt litet djur!
Men ja.. Du har katt.
Sparky kan ha suttit i knät under hela videon på 50 minuter och tittat intresserat på de roliga små djuren Men det är ungefär så långt gränsen går för hur roligt vi ska haSparky röstar ja!
Ta hand om dig!Vet inte. Jag ska fråga sen när någon kommer. R lite virrig
Verkligen roliga!Nej, det går ju som sagt inte riktigt. Men sablar vilka roliga djur Jag får nöja mig med videos.
Sparky kan ha suttit i knät under hela videon på 50 minuter och tittat intresserat på de roliga små djuren Men det är ungefär så långt gränsen går för hur roligt vi ska ha
Oj! Då gjorde du verkligen rätt som ringde! ❤Vet inte riktigt. Känner mig lite svag. De har startat om mitt hjärta.
Vidrigt inlägg, att göra sig lustig över tranans inläggBättre det än för högt!
Det kanske borde finnas en tråd ”jag och mina krämpor” eller ”bukes sjukvårdsrådgivning”