CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du inte skulle haft katt hade jag sagt: Gört! Mycket trevligt litet djur!
Men ja.. Du har katt. 😅
Nej, det går ju som sagt inte riktigt. Men sablar vilka roliga djur :) Jag får nöja mig med videos.

Sparky röstar ja!
Sparky kan ha suttit i knät under hela videon på 50 minuter och tittat intresserat på de roliga små djuren :D Men det är ungefär så långt gränsen går för hur roligt vi ska ha :angel:
 
Nej, det går ju som sagt inte riktigt. Men sablar vilka roliga djur :) Jag får nöja mig med videos.


Sparky kan ha suttit i knät under hela videon på 50 minuter och tittat intresserat på de roliga små djuren :D Men det är ungefär så långt gränsen går för hur roligt vi ska ha :angel:
Verkligen roliga!
Eller ja, min förra, Shino, sov mest.. ❤️
Men min nya, Björn, är riktigt rolig. Vaken mycket och härjar runt. Hoppas att det håller i sig.
 
Bästa älsklingen följde med till stallet och hjälpte till med skötseln 🥰. I övrigt har det varit soffläge under filtar den här dagen och vilat. De sista gångerna jag haft influensa har jag haft förkylning direkt efter eller före och detta verkar följa mönstret men nu får det gärna räcka! Hade varit roligt att jobba imorn men det är för tidigt ännu 🙃. Nu sovtajm efter att ha sett Farmen 😊.
 
Hemkommen och landat i soffan. Vi har haft en underbar, avslappnande helg men det var faktiskt ganska skönt att komma hem igen. Känner mig verkligen fulladdad på energi inför en ny arbetsvecka! Vi passade på att ta vår lilla tid på väg hem och stannade på alla de där vackra ställena som vi vanligtvis annars bara kör förbi och säger "wow" åt när vi kör den vägen. Nu blev det tre stopp och lite promenader här och där samt lunch på sittunderlag med utsikt över Lochan na h-Achlaise (eh japp, jag fick googla för att få rätt på namnet :D). Väldigt mysigt och avslappnande! Sen satt vi fast i bilkö i 45 minuter på väg in i Glasgow, men det är en annan femma. Har aldrig varit så irriterad på att det var jag som körde och inte maken, han kunde passa på att ta en tupplur medan en annan satt och kröp fram i 7 km/h 🙄

20230205_115622.webp
 
Sådär, nu har jag sökt ett jobb i alla fall! Råkade snubbla över en tjänst som lät intressant igår när jag egentligen surfade runt för att hitta något lämpligt till en vän som verkligen behöver något nytt. Har inga förhoppningar alls, men gillar att göra något som åtminstone kan uppfattas som bättre än att bara sitta och slappa i soffan hela dagen :cautious: Jag är lite för rastlös av mig för att klara av sådana här dagar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hemmet Ett barn har krossat en snäcka på mitt bord med en vaxduk. Föräldern har försökt städa men det är snigelsmet över en stor del av duken...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 088
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 663
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 712
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 447
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp