Chiracs temp?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mirac_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 791
M

Mirac_

Undrar om någon vet hur Chirac va i tempramentet? Har en valack efter honom och är lite nyfiken på hur hans pappa var då min häst är väldigt ombytlig mellan varven. :crazy:
Ena dagen e han världens lugnast och nästa dag kan man tro att han är unghäst igen, vårkänslor?? :D

Sv: Chiracs temp?

Jag har träffat flera Chirakavkommor som varit tvunga att kastreras väldigt tidigt då de varit skarpa.

Aha, han e aldrig elak utan liksom bara busig. Måste ha något att tänka på hela tiden annars går han och funderar på bus och "letar" efter saker att "bli rädd för". Men han e väldigt söt ändå. :love:

Jag vet flera avkommor som inte är helt lätta att tas med. Har själv haft en fantastiskt fin valack, men han var oerhört svår i temperamentet.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 785
Senast: Stereo
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 168
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 857
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 300
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka