Cavalier ser ut att köra inkorsningsprojekt!

Imponerande att våga ge sig in på ett sånt projekt efter över 30 år som uppfödare i rasen. Viktigt att en erfaren uppfödare visar vägen!
Håller med! Det var min första tanke. Hade inte blivit förvånad om det annars varit någon "ung och ny" som då de erfarna viftat bort som oerfaren och okunnig. Att det är en gammal erfaren uppfödare som direkt hakar på det här projektet tror jag är jättebra, och att det visar på att det här faktiskt är ett projekt som etablerats väl hos rasentusiasterna. Sedan vet jag ingenting om den specifika uppfödaren, om hon har bra/dåligt rykte eller så, men ja, spontant är jag mycket positiv!

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 110
Senast: Sasse
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 489
Senast: Pyrran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 894
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama