Carthropensprutor?

Ravishing

Trådstartare
*Japp, jag vet att jag stavade fel i titeln*

Någon som har erfarenhet av Cartrophensprutor?

Positiva som negativa är välkomna! Funderar på att ge till min artroshund, men vill gärna höra lite olika erfarenheter först... (och prata med vet såklart!)

Sv: Carthropensprutor?

Jag fick så god effekt på min gamla tik att jag helt kunde sluta med smärtstillande :). Effekten satt dessutom i mycket länge! Tänkte att gamle Loke också skulle få sig en behandling snart. Har hört att det inte fungerat på en bekants hundar (andra bekanta har fått god effekt), men aldrig att det gett någon bieffekt eller att någon har blivit sämre.

Liknande trådar

Hundhälsa En kompis är hemma på dagarna med sjukbidrag. Hon o hennes sambo har en 1 1/2 årig blandras tik. Denna klarar inte alls att vara ensam... 2
Svar
28
· Visningar
2 322
Senast: Ginne
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 288
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Rumpnissen
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCX
  • Fettisdagen
  • Störiga saker vi stör oss på, del 38

Hund, Katt, Andra Djur