Canvas "hage"

T

tottili

När jag var på utställning såg jag en jätte smart grej, en hage/bur i canvas. Nu har jag letat och googlat men jag kan inte hitta vart man kan få tag på en sådan, det ända jag hittar är en valphage i canvas
691_m.jpg

Och det liknar en sådan fast den har högre väggar så en stor hund kan stå upp i den fast man har taket på. Någon som vet vart man kan hitta en sån?

Sv: Canvas "hage"

Menar du en vanlig, fyra väggar och tak? men gjorda av canvas,
så har jag köpt mina på Djurmagasinet, finns i flera storlekar den minsta är för minisar pappilon m.m. och den största som jag har, får min borzoi plats i utan problem. Det är nät på sidorna och man kan rulla upp taket eller ha det stängt, funkar jättebra.

Nej det är inte riktigt en sån bur jag menar, utan den är större och har flera väggar som på bilden på valphagen så hunden kan gå runt mer i det än i en vanlig canvasbur.

Tyckte det var en bra grej så jag sökte lite. Hittade samma bild som du lagt in, men det står också att det finns myggnät/säkerhetsnät som medföljer.
Det inte den du tänker på då, fast man kan sätta dit ett tak?

Ja jag såg det också men det är tyvärr inte samma. Den jag såg var säkert dubbelt så hög så en storhund kan stå i den med tak utan att "slå" huvet i. Om jag hade den valphagen utan tak till en vuxen boxer så skulle ju hon bara kunna kliva ur den i stort sett..

En sån är jag intresserad av, en sån stor alltså som du är ute efter. Så hittar du en så pm.a mig :)

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 136
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 905
Senast: geting
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 266
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 064
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka