Canser råttor - ta bort?

Modig_Korn

Trådstartare
Att djuraffärsråttor är sämre är inte en myt trots allt.. Av mina fem råttor kommer två av de från djuraffär. Och de två har canser båda två (och är flera månader yngre än de andra tre). Men i alla fall, Aroma har en jätte stor knöl och måste tas bort snart. Men frågan är om Klarinett också ska tas bort på samma gång, även om hon inte är alls lika 'sjuk' som Aroma, eller om hon ska vänta tills det blir dags. Vill inte att hon blir deprimerad eller så o.O
De andra tre är hanar så en sammanslagning blir nog inte aktuell :crazy:

Sv: Canser råttor - ta bort?

Jag tycker att du ska kolla på deras allmänna tillstånd. Har du bara 2 honor och ingen lust att skaffa fler så kanske du bör tänka på om klarinett har det bättre att somna in eller om hon klarar sista tiden själv. Inte funderat på att operera bort tumören??

Sv: Canser råttor - ta bort?

Finns nog inte pengar till det, nu när båda katterna ska kastreras också ... Fler råttor lär det inte bli i alla fall :crazy: Hela djursamlingen ska minskas till på sin höjd 50 djur mot 140 som det är nu :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 920
Senast: ako
·
Övr. Katt Udda rubrik kanske. Men har två siameser, en hona och en hane, båda kastrerade. De har bott tillsammans i många år och är verkligen...
Svar
18
· Visningar
5 785
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 975
Senast: Lotus
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 470
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama