Cairo 869!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare horselife2000
  • Startdatum Startdatum
Sv: Cairo 869!

Någon som vet något om denna maffiga snygga hingst?
Avkommor?
Bilder?

En mkt trevlig hingst med gott temp och alltigenom en bra allround häst då han visat fram fötterna i både hopp och dressyr!

Skulle vara roligt att få veta lite från andra sto ägare som använt honom!

Jag har själv betäckt ett fullblodssto med honom, hon är 163 cm, fux med ljus man och svans, mkt bra temp, 3 ok gångarter och en kanon hopp teknik!
Tävlad med bra resultat i hopp.

Ville ha en lite maffigare hingst med god resning och förbättra gångarter samt hoppteknik!

Föl beräknas i maj...:D

hej jag har betäkt med han i går och ska göra det igen i dag så vi får hoppas mitt sto tar sig han är ju supper fin och trevlig och så har han korekta ben hoppas du får ett fint föl efter han:)

Ser att han står i mina hemtrakter i år. Det blir väl som vanligt en blandad kompott av travarston och halvblodston av den sämre kvaliteten som går till honom. Fast kanske inte lika många i år då priset väl har höjts?

Har "klipp och klistra"-funktionen hakat upp sig på din dator? Eller får du betalt för att göra reklam så mycket som möjligt? Du vet kanske inte om att det inte är tillåtet att länka till hingstägare?

Liknande trådar

Avel Har seminerat ett par ggr med samma unghingst, hopphingst med mkt bra stam från utlandet som tyvärr har dåliga simmare när vi fått den...
2
Svar
20
· Visningar
2 982
Senast: sona
·
Avel Trodde jag hade bestämt mig, men nu har jag värre beslutsångest än nånsin! Är novis när det gäller avel och hoppas ni vill dela med er...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 310
Senast: Malacki
·
Avel Har köpt tillbaka en av mina uppfödningar, som skall tävlas nu men i framtiden kommer hon att bli mitt avelssto. Funderar lite angående...
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: Eowyn
·
C
Avel Jag behöver hjälp med att välja hingst! Mitt sto: Svenskt halvblod (renrasig) fux på 7år haft 2 föl tidigare (dom blev fina men nu...
Svar
12
· Visningar
1 718
Senast: CassaMy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka