Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ur en rörelse fixar jag det också. Lättast just nu är att rida långsidan i förvänd, göra några tempoväxlingar och sen byta. Men just att göra det på en diagonal verkar helt omöjligt.Jag tycker att göra bytet ur sluta kan hjälpa. Då har man mer koll på baken, liksom. Oftast använder jag då nån form av volt tillbaka, flyttar ut till spåret och byter där. Eller på meddellinjen.
Vad händer om du rider sluta på diagonalen då och byter från sluta till sluta?Ja ur en rörelse fixar jag det också. Lättast just nu är att rida långsidan i förvänd, göra några tempoväxlingar och sen byta. Men just att göra det på en diagonal verkar helt omöjligt.
Vad är det som får dig att tro att jag inte gjort det? Bara för att jag ber om tips hur andra gör och tänker betyder det inte att jag inte tränar på bytena för min tränare. Ibland behöver en bara det där lilla tipset som kan få det att klicka till.Tror det enklaste är att fråga tränaren som ser vad som blir fel och kan hjälpa er på plats