I
ImFabulous
Det är alltså så att jag har haft samma häst i 7 år nu och känner verkligen att jag kört fast. Jag vill verkligen utveckla mina kunskaper, men tyvärr känns det inte som att jag kan komma längre än såhär tillsammans med min ridtravare.
Jag har inga höga ambitioner egentligen, utan vill bara bli bättre! Men som sagt, min travarkille är 17 år och är verkligen speciell - både bra och dåligt. All fokus på honom och det lämnar aldrig tid för mig att uppnå mina mål eftersom att han verkligen är ett projekt!
Jag kan verkligen inte sälja honom helt, älskar ju honom verkligen..
Så nu funderar jag på att lämna ut honom på foder ett år och låna en annan häst under tiden. Är jag konstig som vill göra så ?
Är det schysst emot hästen?
Behöver verkligen andras åsikter kring detta...
Jag har inga höga ambitioner egentligen, utan vill bara bli bättre! Men som sagt, min travarkille är 17 år och är verkligen speciell - både bra och dåligt. All fokus på honom och det lämnar aldrig tid för mig att uppnå mina mål eftersom att han verkligen är ett projekt!
Jag kan verkligen inte sälja honom helt, älskar ju honom verkligen..
Så nu funderar jag på att lämna ut honom på foder ett år och låna en annan häst under tiden. Är jag konstig som vill göra så ?
Är det schysst emot hästen?
Behöver verkligen andras åsikter kring detta...