Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vackert! Vilket jobb, vilket hantverk - imponerande!Det tog ett tag men i helgen gjorde jag porten färdig. Mönstret ändrar sig beroende på vilken vinkel man ser ifrån, från sidan är den schackrutig:
Tack! Hantverket är egentligen inte märkvärdigt alls utan det ligger i utformningen som är en kopia (nästan i varje fall) av originalporten som behövde bytas.Så vackert! Vilket jobb, vilket hantverk - imponerande!
Häftig port @AndersB . Kallas den tekniken du använt något särskilt?
Ts: jag är så smått intresserad av byggnadsvård, och har en far som varit oerhört engagerad i byggnadsvårdsföreningen. Jag mer eller mindre växte upp på byggnadsvårdsläger, och nu i vuxen ålder ser jag mer och mer tjusningen med gamla tekniker och material. Vårt hus är inte så gammalt, från början av 1900, men huvudbyggnaden på gården är från 1600-talet och resten av husen däremellan. Vi har bland annat renoverat upp ett gammalt stall och försökt bevara en del av det gamla.
Det tog ett tag men i helgen gjorde jag porten färdig. Mönstret ändrar sig beroende på vilken vinkel man ser ifrån, från sidan är den schackrutig:
Tänkte starta en tråd om detta, men jag kom på att denna tråd passar ju alldeles utmärkt!Tips: Ni har väl sett att det blir ett bra tv-program (förhoppningsvis) kl.20.00 ikväll på SVT 1...
Det tog ett tag men i helgen gjorde jag porten färdig. Mönstret ändrar sig beroende på vilken vinkel man ser ifrån, från sidan är den schackrutig:
Vad hette det?Tips: Ni har väl sett att det blir ett bra tv-program (förhoppningsvis) kl.20.00 ikväll på SVT 1...
"Det sitter i väggarna"Vad hette det?
"Det sitter i väggarna"
Tips: Ni har väl sett att det blir ett bra tv-program (förhoppningsvis) kl.20.00 ikväll på SVT 1...