Byggabo hormoner =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

_Yggdrasil_

Trådstartare
*hihi* jag har fått byggabo hormoner (eller va det heter)!:banana: Jippie!!!
Jag bakar och bakar och pysslar och donar:D Jätte praktiskt måste jag säga! Nu blir allt gjort som jag inte hunnit eller velat göra förut!
Bakar MINST en gång i veckan förut bakade jag HÖGST en gång om året.;) Har kommit på hur kul det är att vara lite huslig.

Nån mer gravid som känner av byggabo hormonerna??
Va blir du sugen på att göra?
Om du varit graivd flera gånger har det varit olika?
Stannar det kvar eller försvinner dom efter förlossningen?
 
Sv: Byggabo hormoner =)

jag boar åxå=) fast bakar gör jag väl inte mer än förut=) Men de har blivit roligare att laga mat=) Och så vill jag inreda barnrummet. men ekonomin sätter stop=( Skötbordet och garderoben fylld med barnkläder finns i alla fall. och vagnen är beställd. Jag har blivit pedant när de gäller vissa saker. så jag går å e sur på sambom för att han inte rätat till mattan när den ligger fel och så=) Tycker åxåx att de e väldigt praktiskt. Jag hatar å städa annars! nu händer det ganska ofta=)
 
Sv: Byggabo hormoner =)

Hoppas jag också drabbas av det, för i mars ska Clintan få nytt kök.:) Precis nu så boar jag inte, känner mig i det avseendet alldeles som vanligt. Har stor ångest för vad jag ska hitta på till middag varje dag. Bakar gör jag ju ibland, men det brukar jag göra. Har en hund som är i stora fällarperioden nu och bara ta fram dammsugaren tar emot, är så tråkigt att dammsuga. Kanske blir ändring på det när jag börjar gå på havandeskapspeng.
 
Sv: Byggabo hormoner =)

Oj, vad jag pysslade och boade under mina graviditeter. Jag sorterade ALLT. Inte en skruv, knappnål eller den minsta pryl låg på fel plats.

Höggravid med min tredje gick jag igenom varenda kartong i källaren, lyfte och bar och märkte upp med exakt innehåll. Och så bakade jag som en galning!

Lusten att boa försvann nog med orken som avtog när barnet väl var fött. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 751
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 789
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag har velat fram och tillbaka om jag ska skriva en sån här tråd. Egentligen vet jag svaren men vill bara bolla lite tankar och...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
10 419
Senast: Badger
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
36 987
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp