Bygga stall

C

CoraO

Någon som vet vart man kan köpa färdiga stall? Alltså sådana som levereras med en beskriving och sedan bara byger upp :crazy: lite konsitg bskkriving kanske :D

Sv: Bygga stall

Brukar finnas flera annonser i hästtidningarna på tidningshyllorna i kiosken! Du har säkert råd att köpa några för att kolla annonser eftersom du har råd att köpa stall! ;) Väl där får du säkert uppslag att gå vidare. De flesta brukar ha färdiga hemsidor att kolla på.

på hästnet.se så finns det förteckningar över stall-leverantörer och deras hemsidor....är själv intresserad av att veta priser på "färdiga" byggnader,då det inte står p deras hemsidor.

står det inte pris på någon av hemsidorna?

haha antagligen.. var också nyfiken på vad priserna låg på..

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 955
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 814
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 865
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka