Bygga lösdrift

Liionnea

Trådstartare
Hej.

Vi var idag och kikade på ett hus, var väl ute på landet kan man säga.
Finns en gammal lada där det för längesen funnits djur.

Blir det så att vi köper stället funderar jag på att bygga en lösdrift och köpa 2russ.
Får man bygga det överallt? Alltså det finns ju mark osv men finns det ställen man inte får bygga på? Finns grannar som är ganska nära men om man hör med dom och det är okej, är det då bara att bygga?

Mvh Linnea

Sv: Bygga lösdrift

Det första du måste ha reda på är om fastigheten är klassad som lantbruks fastighet eller inte och om den ligger inom planerat område.

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 195
Senast: Linda_A
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 212
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 902
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar