Bygga fälttävlanshinder?!?

T

Temlan

Hmmm om detta inlägg hamnat fel.. flytta gärna på det :) Har tittat på tidigare inlägg men itne riktigt hittat svar på min fråga:
Är det någon som kan eller vet hur man bygger fälttävlanshinder?!? Eller vet någon vart man kan vända sig ?
Har tänkt att bygga ett par hinder hemma, men vill ha hjälp från någon kunnig person som kan det här med fälttävlanshinder. Jag vill inte att man skadas eller att andra skadas på de hinder jag tänker bygga. Hindrena ska gärna kunna gå att flytta och och höja...
Tack på förhand!

Sv: Bygga fälttävlanshinder?!?

Hej!
Ridsportsförbundet anordnar banbyggarkurser för fälttävlan med jämna mellanrum! Rekomenderas varmt! Det går även att beställa en bok från deras hemsida med tips och råd för att bygga säkert. Om du ska bygga en tävlingsbana så kan du ta kontakt med en Teknisk Deligat (namn o tel finns på ridsports hemsida). Finns även bra banbyggare att ta kontakt med.
Lycka till!

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 205
Senast: Thaliaste
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 999
Senast: zarmino
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
2
Svar
38
· Visningar
4 343
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 920
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar