Det är svårt att bunkra i en tvåa med begränsat utrymme. I värsta fall får jag äta kattmat - som jag har mycket hemma och som inte behöver tillagas. I bästa fall fungerar el och vatten och då har jag stora mängder ris, pasta, krossade tomater, kikärter, alla andra slags bönor, såser, frysen är också helt fullproppad mest med olika sorters protein. Så jag skulle definitivt kunna leva i en vecka eller så. Brukar inte äta bröd och har ingen jäst, men mjöl och salt, så kan baka ojäst bröd ala Mellanöstern. Däremot skulle jag behöva köpa en bra powerbank och ficklampa. Levande ljus har jag i stora mängder, liksom batterier. Inga kontanter hemma. Men jag förstår fortfarande inte hur man ska använda kontanter när man inte kommer kunna betala eftersom alla kassaregister drivs med el. Och om det finns el så borde man rimligt kunna betala med kort. Alternativt lämna något som kostar mer än varorna i pant.
Jag är mer bekymrad för mitt insulin. Har jag inte tillgång till den så blir det inte roligt.
Jag är mer bekymrad för mitt insulin. Har jag inte tillgång till den så blir det inte roligt.