Jag vill med, så vi kan samåka med tjejerna!Jag vet ingenting om var det är bra att vandra så jag tänker att vi är på det som flest vill
Utgår från Göteborg och samåker gärna om det blir så att vi kan hänga med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill med, så vi kan samåka med tjejerna!Jag vet ingenting om var det är bra att vandra så jag tänker att vi är på det som flest vill
Utgår från Göteborg och samåker gärna om det blir så att vi kan hänga med
Jag vill med, så vi kan samåka med tjejerna!
Tar vi din bil får nog båda burarna plats dessutomTaget! Har ju både sele och bur
Tar vi din bil får nog båda burarna plats dessutom
Vi kommer att bli ett eget lämmeltåg
Åh vilken rolig idé.
Jag hade gärna hängt med om jag är i tillräckligt bra fysisk form då...
Är utan hund men... Kan hänga med andras.
Jag är intresserad. Har ingen hund dock
Ja det låter rimligt! Sen kan det vara så att någon behöver åka hem tidigare men det är egentligen inget problem mer att städning kan bli tungt om det är många som drar. Men jag tror att det löser sig!Hur många dagar cirka kan ni tänka er?
Det kommer nog gå bort 2 dagar för resa dit och hem för de flesta av oss och personligen vill jag inte stressa på plats utan vill verkligen hinna njuta och se.
Så minst 4 dagar plus resdagar önskar jag.
Om man hyr stugor på en anläggning så brukar det vara hel eller halv vecka man kan hyra. Så det beror ju lite på var vi ska vara och hur vi ska bo. Men halv vecka (3-4 dagar) + resdagar tycker jag är lämpligt för min del.Hur många dagar cirka kan ni tänka er?
Det kommer nog gå bort 2 dagar för resa dit och hem för de flesta av oss och personligen vill jag inte stressa på plats utan vill verkligen hinna njuta och se.
Så minst 4 dagar plus resdagar önskar jag.
Sommartid brukar det inte vara några problem att hyra valfritt antal dygn heller.Om man hyr stugor på en anläggning så brukar det vara hel eller halv vecka man kan hyra. Så det beror ju lite på var vi ska vara och hur vi ska bo. Men halv vecka (3-4 dagar) + resdagar tycker jag är lämpligt för min del.