Bukevandring 2020

Hur många dagar cirka kan ni tänka er?
Det kommer nog gå bort 2 dagar för resa dit och hem för de flesta av oss och personligen vill jag inte stressa på plats utan vill verkligen hinna njuta och se.
Så minst 4 dagar plus resdagar önskar jag.

Det kommer nog gå bort 2 dagar för resa dit och hem för de flesta av oss och personligen vill jag inte stressa på plats utan vill verkligen hinna njuta och se.
Ja det låter rimligt! Sen kan det vara så att någon behöver åka hem tidigare men det är egentligen inget problem mer att städning kan bli tungt om det är många som drar. Men jag tror att det löser sig!

Om man hyr stugor på en anläggning så brukar det vara hel eller halv vecka man kan hyra. Så det beror ju lite på var vi ska vara och hur vi ska bo. Men halv vecka (3-4 dagar) + resdagar tycker jag är lämpligt för min del.

Om man hyr stugor på en anläggning så brukar det vara hel eller halv vecka man kan hyra. Så det beror ju lite på var vi ska vara och hur vi ska bo. Men halv vecka (3-4 dagar) + resdagar tycker jag är lämpligt för min del.
Sommartid brukar det inte vara några problem att hyra valfritt antal dygn heller. :)

Åh vad roligt det lät.
Till och med jag som är allmänt folkskygg hade velat vara med på en sån grej 😊
Om ni inte är allt för långt söderut 😊

Vad roligt det låter :) Om jag hittar hundvakt till min tant är det intressant, då hon är dryga 14 år då så kan inte gå så längt längre. Var och vandrade i de delarna av landet som barn och hade varit jättekul att återuppleva det.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 157
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 517
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 333
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar