ÅÅHH!! Jag vill också följa med. Är ju dock utan hund just nu men man vet ju aldrig tills dess (följer gärna med utan hund också).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det! Vi var där i år! Nackdel, det är mycket folk så går man populära leder så kan det kännas trångt. Vi avstod till exempel att gå upp på Lill-Nipen för det kändes som om att gå på led, men vi var helt ensamma på den lilla stigen som gick längs med en bäck tillbaka till bilen.Idre fjäll och Nipfjället ligger ju inte galet långt bort om man vill ta bilen och göra avstickare eller dela resan i två delar.
Idre med omnejd lär vara galet vackert.
Det är det! Vi var där i år! Nackdel, det är mycket folk så går man populära leder så kan det kännas trångt. Vi avstod till exempel att gå upp på Lill-Nipen för det kändes som om att gå på led, men vi var helt ensamma på den lilla stigen som gick längs med en bäck tillbaka till bilen.
Jag och Pyssling är med om han är kurant (dvs denna augusti blir svår)
Ja, deal!Du bor ju inte långt ifrån mig så vi kan ju samåka också. Kul med sällskap på roadtrippen
Jag har ingen koll på fjäll alls så jag tänker att ni andra får välja så följer jag med baraVi kanske ska börja välja ut ett resmål?
Jag startar en lista här så får ni fylla på med tips och så röstar vi sen.
Förslagsvis så håller vi oss från Dalarna och en bit uppåt i denna tråden.
Vill andra vandra i södra delen av Sverige så kan vi ha en separat södertråd
Fulufjäll
Grövelsjön
Idre fjäll
Det är det!Idre fjäll och Nipfjället ligger ju inte galet långt bort om man vill ta bilen och göra avstickare eller dela resan i två delar.
Idre med omnejd lär vara galet vackert.