Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Han har släpat runt mig till Dalslands stora sevärdheter. Halmens Hus i Bengtsfors glömmer jag aldrig. Att det ens finns alltså, jag betalar inte pengar för att gå in på ett "konsthantverkscenter och museum för halm".
Halmens Hus är coolt. Men ja, jag kan förstå hur du tänker men halmen har varit vårt allt så det är inte konstigt att det hyllas. (Fast nu tror jag det är nerlagt.) Häng på Not Quite i stället. :love:

Ett konstnärskollektiv/konstnärshub på gamla bruket i Fengersfors. Så coolt. Varit subhub till Göteborgs Konstbiennal två gånger bland annat, kör mycket öppen atelje, stora gallerier på bruket, restaurang, butik, viss kursverksamhet. (Kan vara kopplat till Steneby och/eller Gerlesborg men där är jag osäker). Coolt ställe helt enkelt.

Låter spännande :up:

http://www.notquite.se Ett konstnärskollektiv/konstnärshub på gamla bruket i Fengersfors. Så coolt. Varit subhub till Göteborgs Konstbiennal två gånger bland annat, kör mycket öppen atelje, stora gallerier på bruket, restaurang, butik, viss kursverksamhet. (Kan vara kopplat till Steneby och/eller Gerlesborg men där är jag osäker). Coolt ställe helt enkelt.

Där var vi! Riktigt läckert ställe!

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar