heart
Skittrist men djuren går före Hoppas häst kryar på sig snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heart
Skittrist men djuren går före Hoppas häst kryar på sig snabbt
Halmens Hus är coolt. Men ja, jag kan förstå hur du tänker men halmen har varit vårt allt så det är inte konstigt att det hyllas. (Fast nu tror jag det är nerlagt.) Häng på Not Quite i stället.Han har släpat runt mig till Dalslands stora sevärdheter. Halmens Hus i Bengtsfors glömmer jag aldrig. Att det ens finns alltså, jag betalar inte pengar för att gå in på ett "konsthantverkscenter och museum för halm".
Han har släpat runt mig till Dalslands stora sevärdheter. Halmens Hus i Bengtsfors glömmer jag aldrig. Att det ens finns alltså, jag betalar inte pengar för att gå in på ett "konsthantverkscenter och museum för halm".
Men eller hur. Så NOT QUITE säger jag. Eller Steneby. Eller järboautomaterna (hela bygden sörjer). Eller Baldersnäs. Eller Ödeborgs Fornsal. Och självkligt fika hos miiiiigJag hade inte betalat in mig heller, oavsett halmens historiska position i den regionala ekonomin
Men eller hur. Så NOT QUITE säger jag. Eller Steneby. Eller järboautomaterna (hela bygden sörjer). Eller Baldersnäs. Eller Ödeborgs Fornsal. Och självkligt fika hos miiiiig
http://www.notquite.se Ett konstnärskollektiv/konstnärshub på gamla bruket i Fengersfors. Så coolt. Varit subhub till Göteborgs Konstbiennal två gånger bland annat, kör mycket öppen atelje, stora gallerier på bruket, restaurang, butik, viss kursverksamhet. (Kan vara kopplat till Steneby och/eller Gerlesborg men där är jag osäker). Coolt ställe helt enkelt.Vad är Not Quite?
Ett konstnärskollektiv/konstnärshub på gamla bruket i Fengersfors. Så coolt. Varit subhub till Göteborgs Konstbiennal två gånger bland annat, kör mycket öppen atelje, stora gallerier på bruket, restaurang, butik, viss kursverksamhet. (Kan vara kopplat till Steneby och/eller Gerlesborg men där är jag osäker). Coolt ställe helt enkelt.
Petade in en länkLåter spännande
Så vi är sååå mycket mer än halmhantverkLåter spännande
Självklart fika hos digMen eller hur. Så NOT QUITE säger jag. Eller Steneby. Eller järboautomaterna (hela bygden sörjer). Eller Baldersnäs. Eller Ödeborgs Fornsal. Och självkligt fika hos miiiiig
http://www.notquite.se Ett konstnärskollektiv/konstnärshub på gamla bruket i Fengersfors. Så coolt. Varit subhub till Göteborgs Konstbiennal två gånger bland annat, kör mycket öppen atelje, stora gallerier på bruket, restaurang, butik, viss kursverksamhet. (Kan vara kopplat till Steneby och/eller Gerlesborg men där är jag osäker). Coolt ställe helt enkelt.
ELLER HUR!!!Där var vi! Riktigt läckert ställe!
Idag bjöd mamma på jordärtskockschips på de sista hemodlade jordärtskockorna
Finns det saker som tar slut i den där trädgården?Idag bjöd mamma på jordärtskockschips på de sista hemodlade jordärtskockorna
Ja iaf tills de nästa blir klara liksom. Fast nu hinner vi inte med att göra slut på all sallad och rabarber och dillFinns det saker som tar slut i den där trädgården?
Ja iaf tills de nästa blir klara liksom. Fast nu hinner vi inte med att göra slut på all sallad och rabarber och dill
Och räds icke kära medfestare, jag ska köpa jordärtskockor och ta med mig