athena_arabians
Trådstartare
Precis, Räkan är ju inte så långt?
Min tanke också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tanke också
En lapp för varje? :P nävars, nick blir bra. Hur var det där med de där förkylda, prosit och host? Vi får ordna en förklaring på det tror jagSjälvklart nick!
Jag har verkligen ingen aning om vad folk heter. Är också helt bekväm med att enbart tilltalas med nicket.
Och vaddå långt
Absolut det går jättebraKan vi dela på tältet?
Jag åker med @Tranan
Får se om du känner igen mig dåGissar att det gör det. @Tranan kan ge närmare besked. Bilen går redan på fredagen från Stockholm och mellanlandar hos mig innan vidare färd mot Svärdsjö på lördagen. För övernattande gäster här finns en friggebod eller så finns det gott om plats att tälta på.
Jag är också ansiktsnärsynt och har ett sjå att koppla ihop namn med ansikten.
Jag höll ju på att missa dig på Ica, så man vet aldrig.Får se om du känner igen mig då
Eller menar du "Havsjordgubben"? Det är ju faktiskt rätt långt.
Samma här så hahaJag höll ju på att missa dig på Ica, så man vet aldrig.
Jag förväntar mig att du är gul och studsar konstant nu.Alltså gällande nick och namn och kännas igen: jag ÄR min avatar såatteh, en studsande rökboll
Okej, jag är inte gul men jag studsar och röker. Plus pratar snobbig göteborgska eller hur var det @Ninnurur?Jag förväntar mig att du är gul och studsar konstant nu.
Jag kan lätt säga att jag inte är min avatar. Jag är mörkhårig.
okej.Jag kan lätt säga att jag inte är min avatar. Jag är mörkhårig.
okej.
jag ser precis ut som min avatar.
förstått?
Dvs lätt frågande och grå.
okej.
jag ser precis ut som min avatar.
förstått?
Dvs lätt frågande och grå.