Vi köper det på vägen när vi ändå köper bea och mjölk och såntJust ja, vi behöver olja om vi ska fritera också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi köper det på vägen när vi ändå köper bea och mjölk och såntJust ja, vi behöver olja om vi ska fritera också.
Vi köper det på vägen när vi ändå köper bea och mjölk och sånt
Oljan Men vi shoppar nog när vi äter lunch i Gävle på vägenJag utgår kallt ifrån att @Ninnurur och @Reykjavik sätter en sak på mig sen.
Detta Gävle....Oljan Men vi shoppar nog när vi äter lunch i Gävle på vägen
Jävla Gävle Som till och med har ett område som heter KÖPISDetta Gävle....
Ja. Inte konstigt jag blir snurrigDetta Gävle....
Jävla Gävle Som till och med har ett område som heter KÖPIS
Som nån jäkla mammis eller föris eller mysisJa? Det har ju alltid hetat Köpis
Jag kan ta med min från jobbetNu börjar det vara så många att vi snart får fixa namnbrickor
Jag har visitkort som jag kan ta med
Ja herregud! Tänk på att jag är ansiktsnärsynt!Nu börjar det vara så många att vi snart får fixa namnbrickor
Jag kan informera om att tältet som @Sonic76 ska ha är ett tvåmannatält. Formatet är helt kasst. Det går in 2 liggunderlag på bredden men det går ju inte att ligga på sådant om man tänker sova bekvämt. Två små luftmadrasser går inte in och en större madrass går inte heller in. Jag har i alla fall inte hittat något i bra format. Tältet är 120 cm brett.Kan vi dela på tältet?
Jag åker med @Tranan
Gissar att det gör det. @Tranan kan ge närmare besked. Bilen går redan på fredagen från Stockholm och mellanlandar hos mig innan vidare färd mot Svärdsjö på lördagen. För övernattande gäster här finns en friggebod eller så finns det gott om plats att tälta på.
Ja om det går bra för vallhund och Magiana
Nemas problemas.Ja om det går bra för vallhund och Magiana