Taget!Jag tejpade locket med silvertejp det satt väldigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Taget!Jag tejpade locket med silvertejp det satt väldigt bra
Nä då är jag inte heller särskilt sugen på tält läste om en i ep-gruppen på FB som blev träffad av blixten och de behövde starta igång personen. Nu dras personen med extrem epilepsi. Åska är farliga grejer. Jag har inte nojat så innan jag läste om detBara en heads up
Åskar det tältar jag icke
Har en grym åskfobi, bra mycket värre än min sociala fobi.
Tejpa inte under baraTaget!
Då får du tälta i köketBara en heads up
Åskar det tältar jag icke
Har en grym åskfobi, bra mycket värre än min sociala fobi.
Precis, det är nog väldigt ont om golvyta inne nu portabel våningssäng kanske?Då får du tälta i köket
Våningsmadrass eller så brer vi bara ut alla madrasser och fyller salongen och arbetsrummet, sen är det bara att knöka ner sig...Precis, det är nog väldigt ont om golvyta inne nu portabel våningssäng kanske?
Plus att det finns en altan.....Våningsmadrass eller så brer vi bara ut alla madrasser och fyller salongen och arbetsrummet, sen är det bara att knöka ner sig...
Sova bland mygg göra jag ickePlus att det finns en altan.....
Som en enda stor megasäng? Jag är glad att jag sover uppeVåningsmadrass eller så brer vi bara ut alla madrasser och fyller salongen och arbetsrummet, sen är det bara att knöka ner sig...
Skulle det vara bättre än tält om det åskar?Plus att det finns en altan.....
Skulle det vara bättre än tält om det åskar?
Som en enda stor megasäng? Jag är glad att jag sover uppe
Skulle det vara bättre än tält om det åskar?
Ja?
Det är ju lägre än huset. Och under tak.
Japp, hon hade kollat matlistan och saknade lite saker och när jag nu hade sagt ifrån så började hon bli lite desperat!
Fast är man åskrädd så tror jag inte det är bättre tyvärrJa?
Det är ju lägre än huset. Och under tak.
Jag ska tydligen ha fest! Enligt mina vänner så måste jag fira att jag blir 40? Så det blir ingen buketräff i år heller
Hej. Jag jobbar, äter och sover.
Men det ser ut som att jag är ledig den 8/7.
Ev. så orkar jag komma och Träffa och då så sover jag i bilen.
Hur sent kan jag ge besked?