Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Gissar att det gör det. @Tranan kan ge närmare besked. Bilen går redan på fredagen från Stockholm och mellanlandar hos mig innan vidare färd mot Svärdsjö på lördagen. För övernattande gäster här finns en friggebod eller så finns det gott om plats att tälta på.

Jag är också ansiktsnärsynt och har ett sjå att koppla ihop namn med ansikten.
Vi kanske ska pyssla ihop namnlappar på fredagkvällen då? :P

Min roadtrip är nu utstakad till Värmland på fredagen med visit på Sandgrund (det har stått på önskelistan några år nu) och Mårbacka. För ev resenärer från det hållet så kommer det att finnas plats i bilen lördag morgon.

Dock om jag hinner och orkar så trycker jag in ett besök i Falu gruva på vägen till Svärdsjö så det gäller att vara morgonpigg och att stå ut med något extra stopp med en nyfiken turist. :) Och hemvägen går via Örebrohållet tänkte jag, så jag tar inte samma väg tillbaks. Och först på måndagen, efter barockträdgård och Carl Larsson-gård och annat spännande.

Vi kanske ska pyssla ihop namnlappar på fredagkvällen då? :P
Jag hade tänkt att ta klisterlappar - typ adressetiketter.

Har större format på sådana här hemma sedan jag hjälpte en bekant med innehåll till baguetter och smörgåstårtor.

Plats att skriva STORT. För oss som inte är så klarsynta :D
(ja, ja - väntar på efterstarrs-laser på onsdagen efter träffen)

Har större format på sådana här hemma sedan jag hjälpte en bekant med innehåll till baguetter och smörgåstårtor.

Oh, perfekt! Då gör det inget om jag glömmer glajjerna hemma heller ;)

Jag kan ta med Sharpies! :up:

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar