Vilken tid ger du dig iväg i så fall?Ja om det går bra för vallhund och Magiana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tid ger du dig iväg i så fall?Ja om det går bra för vallhund och Magiana
Vi kanske ska pyssla ihop namnlappar på fredagkvällen då? :PGissar att det gör det. @Tranan kan ge närmare besked. Bilen går redan på fredagen från Stockholm och mellanlandar hos mig innan vidare färd mot Svärdsjö på lördagen. För övernattande gäster här finns en friggebod eller så finns det gott om plats att tälta på.
Jag är också ansiktsnärsynt och har ett sjå att koppla ihop namn med ansikten.
Vissa ord borde vara bannade från BukeSom nån jäkla mammis eller föris eller mysis
Som nån jäkla mammis eller föris eller mysis
Men fanns det inte ett "Nya Köpis" också?Köpis ligger i Norrland, de slösar inte med bokstäverna där
Vadå? Ville du besöka köpis?Jag kan ha gett @Ninnurur en hjärtattack nyss...
18:30 på fredagen från huddinge C.Vilken tid ger du dig iväg i så fall?
Jag kan ha gett @Ninnurur en hjärtattack nyss...
Ah, så pass. Tänkte så det inte var typ fredag morgon men jag ska luncha med maken om någon timme så återkommer jag på pm efter det18:30 på fredagen från huddinge C.
Men fanns det inte ett "Nya Köpis" också?
Jag ska ha barnen till 16-17 sedan exet har hämtat dem så sticker jag till bilen i huddingeAh, så pass. Tänkte så det inte var typ fredag morgon men jag ska luncha med maken om någon timme så återkommer jag på pm efter det
Haha nää, jag ska åka buss från Enköping. Hon fick lite panik och trodde hon bokat fel.Vadå? Ville du besöka köpis?
Jag hade tänkt att ta klisterlappar - typ adressetiketter.Vi kanske ska pyssla ihop namnlappar på fredagkvällen då? :P
Menar du nick eller förnamn nu?Plats att skriva STORT. För oss som inte är så klarsynta
Oh, perfekt! Då gör det inget om jag glömmer glajjerna hemma hellerJag hade tänkt att ta klisterlappar - typ adressetiketter.
Har större format på sådana här hemma sedan jag hjälpte en bekant med innehåll till baguetter och smörgåstårtor.
Plats att skriva STORT. För oss som inte är så klarsynta
(ja, ja - väntar på efterstarrs-laser på onsdagen efter träffen)
Självklart nick!Menar du nick eller förnamn nu?
Vissa av oss har ju faktiskt ganska långa användarnamn
Jag kan ta med Sharpies!Jag hade tänkt att ta klisterlappar - typ adressetiketter.
Har större format på sådana här hemma sedan jag hjälpte en bekant med innehåll till baguetter och smörgåstårtor.
Plats att skriva STORT. För oss som inte är så klarsynta
(ja, ja - väntar på efterstarrs-laser på onsdagen efter träffen)
Precis, Räkan är ju inte så långt?Och vaddå långt