Du är så underbar du vännen.Alltså gällande nick och namn och kännas igen: jag ÄR min avatar såatteh, en studsande rökboll
Ska bli så kul att träffa dig igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är så underbar du vännen.Alltså gällande nick och namn och kännas igen: jag ÄR min avatar såatteh, en studsande rökboll
Nej bara lite dalsländskaOkej, jag är inte gul men jag studsar och röker. Plus pratar snobbig göteborgska eller hur var det @Ninnurur?
LITE??Nej bara lite dalsländska
Det är väl lika bäst, annars kanske du blir avundsjuk på våra namnlapparOj det känns som jag inte kommer behöva namlnapp. Nå väl är det buke så är det buke.
troligen.Det är väl lika bäst, annars kanske du blir avundsjuk på våra namnlappar
Ska du snygga till dig för detta? Tro mig, du kan inte se värre ut än vad jag gör nu så du behöver inte ha någon panik en ganska rejäl del av manen åkte när jag tvättade bort "lera" från elektroder så det är helt sjukt slitet bokade tid hos min standardfrissa i oktober, då får hon nog ta bort det mesta som är kvar. Det går liksom inte att kamma tillJust jag behövver kapa barret
Nej vad trist!!Jag måste tyvärr hoppa av. Kommit lite annat emellan
Haahhaa jag har bott i Dalsland ett tag men det är nog kanske inte så mycket dalsländska kvar.Min bättre hälft är från Dalsland, så om jag tittar för djupt i glaset och börjar slå lovar runt någon som pratar dalsländska kan ni väl ta och styra upp det hela?
Åååh, en fellow dalslänning men jag lovar att inte ta illa uppMin bättre hälft är från Dalsland, så om jag tittar för djupt i glaset och börjar slå lovar runt någon som pratar dalsländska kan ni väl ta och styra upp det hela?
Åååh, en fellow dalslänning men jag lovar att inte ta illa upp
heartJag kommer dessvärre inte kunna komma då jag har en trasig häst som jag just nu inte vågar åka ifrån.
Så jag överlåter min lånade madrass till någon annnan behövande och hoppas jag kan dyka upp nästa gång i stället.
Jag måste tyvärr hoppa av. Kommit lite annat emellan
Jag kommer dessvärre inte kunna komma då jag har en trasig häst som jag just nu inte vågar åka ifrån.
Så jag överlåter min lånade madrass till någon annnan behövande och hoppas jag kan dyka upp nästa gång i stället.