Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

:up:

Det är väldigt rörigt att leta igenom hela tråden så ber om ursäkt för förvirringen som uppstår :o

Kanske lägga in en lista och tagga alla namn för att få bekräftat att listan stämmer (dvs enbart listan med sovplatser). Stämmer det behöver man inte svara, annars svarar man? Mat odyl går alltid att styra upp men sovplatserna är lite mer kritiskt.

Sovplatslista
@athena_arabians
Särbo
@tanten lånar säng
@Ninnurur lånar säng uppe
@Reykjavik lånar madrass uppe
@bumpo lånar madrass uppe
@Malin_L egen madrass uppe
@Trott egen resesäng
@Lillgrådis egen madrass
@Scata egen madrass
@Squie Lillhuset
@ainasoja lånar madrass (?)
@Sonic76 Tält
@EmmaW lånar madrass
@Magiana och @Tranan Tält + Tält
@Amha ? ?
@ztsu Bil
@Dentaku egen madrass
@vallhund egen sovsäck
@hemlig åker hem
@Klara Tält
@sthu Tält

Om något inte stämmer, ändra i listan med röd text och tagga mig!

Sovplatslista
@athena_arabians
Särbo
@tanten lånar säng
@Ninnurur lånar säng uppe
@Reykjavik lånar madrass uppe
@bumpo lånar madrass uppe
@Malin_L egen madrass uppe
@Trott egen resesäng
@Lillgrådis egen madrass
@Scata egen madrass
@Squie Lillhuset
@ainasoja lånar madrass (?)
@Sonic76 Tält
@EmmaW lånar madrass
@Magiana och @Tranan Tält + Tält
@Amha Tält
@ztsu Bil
@Dentaku egen madrass
@vallhund egen sovsäck
@hemlig åker hem
@Klara Tält
@sthu Tält

Om något inte stämmer, ändra i listan med röd text och tagga mig!

Så typ 6 kg kanske? Jag vevade den hemma och körde upp med den i kastrullen med vatten i. Har för mig att det inte fanns någon sån stor kastrull hos @athena_arabians? Om det behövs kan jag ta med den igen, den är nog inte använd sen sist :D
Tack för erbjudandet, men jag tänker köra en copy/paste på hela ditt upplägg... :p
Om det går att köra den där galet roliga mc-vägen upp till Svärdsjö med en kastrull med potatis och vatten i med min lilla rallybil...
:idea: Vi kan ha en uppvärmning på @Dentaku ´s quiz och ha en gissningstävling på hur mycket potatis och vatten det är kvar i kastrullen när jag kommer fram... :angel:

Tack för erbjudandet, men jag tänker köra en copy/paste på hela ditt upplägg... :p
Om det går att köra den där galet roliga mc-vägen upp till Svärdsjö med en kastrull med potatis och vatten i med min lilla rallybil...
:idea: Vi kan ha en uppvärmning på @Dentaku ´s quiz och ha en gissningstävling på hur mycket potatis och vatten det är kvar i kastrullen när jag kommer fram... :angel:
Jag tejpade locket med silvertejp :up: det satt väldigt bra :angel:

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar