Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag skrev sen att jag har resesäng att ta med Tror dock @ainasoja ville ta över min tidigare bokade madrass?
Det är väldigt rörigt att leta igenom hela tråden så ber om ursäkt för förvirringen som uppstår
Jag tältar.@Amha: Hur såg det ut med sovplats för din del?
Sovplatslista
@athena_arabians
Särbo
@tanten lånar säng
@Ninnurur lånar säng uppe
@Reykjavik lånar madrass uppe
@bumpo lånar madrass uppe
@Malin_L egen madrass uppe
@Trott egen resesäng
@Lillgrådis egen madrass
@Scata egen madrass
@Squie Lillhuset
@ainasoja lånar madrass (?)
@Sonic76 Tält
@EmmaW lånar madrass
@Magiana och @Tranan Tält + Tält
@Amha Tält
@ztsu Bil
@Dentaku egen madrass
@vallhund egen sovsäck
@hemlig åker hem
@Klara Tält
@sthu Tält
Om något inte stämmer, ändra i listan med röd text och tagga mig!
Du kanske kan plocka med lite ickealkoholdricka? Typ ett flak blandad burkläsk eller så?
Plus att Dentaku är madrass uppe.
Har jag fått någon ny roll som jag inte känner till?
Jag tror att det handlade om att du hade egen madrass med dig (därav "madrass") och sedan råkade det hamna ett "uppe på övervåningen" vid ditt namnHar jag fått någon ny roll som jag inte känner till?
Har jag fått någon ny roll som jag inte känner till?
Jaja, det var en fin korthand när jag skrev på mobilen Buke och mobil är inte 100%-igt kompatibla
Jag fick ett samtal från @missia som undrade om jag kunde se till att någon tog med dreamis till henne
Japp, hon hade kollat matlistan och saknade lite saker och när jag nu hade sagt ifrån så började hon bli lite desperat!Har hon snott min extratelefon igen
Tack för erbjudandet, men jag tänker köra en copy/paste på hela ditt upplägg...Så typ 6 kg kanske? Jag vevade den hemma och körde upp med den i kastrullen med vatten i. Har för mig att det inte fanns någon sån stor kastrull hos @athena_arabians? Om det behövs kan jag ta med den igen, den är nog inte använd sen sist
Ikea har tält för 499:- http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90337234/Jag kommer!
Så nu ska jag införskaffa ett tält.
Jag tejpade locket med silvertejp det satt väldigt braTack för erbjudandet, men jag tänker köra en copy/paste på hela ditt upplägg...
Om det går att köra den där galet roliga mc-vägen upp till Svärdsjö med en kastrull med potatis och vatten i med min lilla rallybil...
Vi kan ha en uppvärmning på @Dentaku ´s quiz och ha en gissningstävling på hur mycket potatis och vatten det är kvar i kastrullen när jag kommer fram...