Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Jag är en sån där jobbig människa som inte äter djur så jag tar med vegetariskt grill om jag kan komma.

Inga problem men kom ihåg att det grillats animalier på alla grillarna, dvs gallren är inte helt rena (har man grillat några gånger går det inte att få ren dem) :)

Ja det var min tanke med, var rätt säker på att jag läst både en och flera gånger att hon bor nära Falun i andra sammanhang men ändå dök Gävle upp. Var säker på att jag läste något om Gävle i tråden och kopplade inte riktigt :p
Kan nog vara mitt fel att det blivit förvirrat :o
Men så här är det - OM någon behöver, så kan jag plocka upp i Gävle och denne någon åker med mig till Svärdsjö ;) Jag kommer alltså att passera Gävle som den enda större ort i mitt flaxande norrifrån :p
3 pers. kan jag klämma in i bilen om det inte ska med "för" mycket packning...

Kan nog vara mitt fel att det blivit förvirrat :o
Men så här är det - OM någon behöver, så kan jag plocka upp i Gävle och denne någon åker med mig till Svärdsjö ;) Jag kommer alltså att passera Gävle som den enda större ort i mitt flaxande norrifrån :p
3 pers. kan jag klämma in i bilen om det inte ska med "för" mycket packning...
Så kan det vara :)

Ja men vi ska ju äta tills vi storknar (och babbla...) :D
I år ser vi ju ut att bli fler dessutom... (säger hon med skräckblandad förtjusning :crazy:)

Ja....o kanske håller sig folk vakna lite längre.. Det var fasligt vad fort folk kroknade sist. ;)

Jag tänker som så...visst vi kanske blir fler...men vad fasen...vi har ju värmt upp. ;) Både genom att ses förra året...o sedan tycker jag nog att stämningen o läget redan har visat sig i tråden. Det kommer o gå fin-fint. Det är "bara" o traska de där fasliga metrarna över gårdsplan o säga "hej"...så löser sig det nog i år också.

*säger hon som troligen kommer att tycka något HELT annat dagen hon står där. Låter så jäkla kaxig nu. ;)*

@athena_arabians Lång elkabel finns väl att låna, hoppas jag? Hur lång i så fall? Madrassen som ska med har inbyggd pump som går på ström så den blir svår att få pumpad utan el. Jag har kablar som räcker 60 meter men det vore skönt att slippa ta med det.

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar