Är inte det här rätt mycket utanför alla deltagares comfortzone?
Får man pluspoäng om man citerar dina gamla inlägg @Dentaku?
Framför allt får man pluspoäng om man citerar mina dikter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man pluspoäng om man citerar dina gamla inlägg @Dentaku?
Jag tror också det är lagom. Bestämma att några är team leaders och de snackar ihop sig om lagen? Då slipper vi en valsituation Det är ju inget vi behöver göra i förväg utan kan göra på plats när vi är säkra på hur många som kommer (det kan ju bli förhinder för någon osv).
Sedan är det ju helt ok att avstå om man inte vill vara med, alla kommer ju att umgås ändå
Absolut! Poängen med quizet är ju inte att det ska vara någon tävling på liv och död(ni som var med om tipspromenaden har nog redan insett det...) utan att det ska vara lite roligt och att jag ska få hålla låda...
Inte på död?! Jag säger bara slänten...
Näver. Det här är så utanför min comfortzon så ska jag behöva leka med okändisar så går jag i strejk.
Bara om jag får vara i ditt lagFuuuusk, I call fuuuuusk!!! @Dentaku jag kräver ett kunskapsquiz så jag vinner #hybrisochstorhetsvansinne
Kan jag fixa, kanske lite halloumi oom nån gillar eller nåt annatTyp majskolvar?
Halloumin fixar jagKan jag fixa, kanske lite halloumi oom nån gillar eller nåt annat
Du ser . Jag tappar bort mig bland alla inlägg haha .Halloumin fixar jag
Öh, jo.
Jag tror att senaste listan hittas på sida 22Hade för mig att nånstans finns en lista på vilka som sagt att de ska komma med, men inte hittade jag den.
Undrar om man kan be någon snäll moderator att lägga listan i startinlägget kanske.Jag tror att senaste listan hittas på sida 22
Jag tror att senaste listan hittas på sida 22
Med den deltagarlista som förekommit i tråden, ja. Dubbelkollar kolumnen för matÄr googledokumentet uppdaterat o Listdrottningen?
Med tanke på att deltagarlistan kan ändras fram till samma dag som själva träffen tänker jag att det är enklast om man själv håller koll på inläggen i tråden så slipper moderator ändra flera gångerUndrar om man kan be någon snäll moderator att lägga listan i startinlägget kanske.
Med den deltagarlista som förekommit i tråden, ja. Dubbelkollar kolumnen för mat
Men det är fritt fram att ändra om du hittar något felaktigt
Trodde att @Ninnurur skulle peta på det men det har hon ju inte gjort
Med tanke på att deltagarlistan kan ändras fram till samma dag som själva träffen tänker jag att det är enklast om man själv håller koll på inläggen i tråden så slipper moderator ändra flera gånger
Men förstår hur du tänker
Jag är ju lite skeptisk till räkor (annat än i röror och dyl.) så jag kan säkert avståInstämmer.
Edit: Sedan är ju antalet gäster mest för att jag ska kunna hålla koll på tilltugget, dvs det känns inte så himla kul om det plötsligt tillkommer fem st kl 22 dagen innan festen. De är naturligtvis välkomna ändå men tilltuggen kanske inte räcker.
Det börjar ju bli rätt många så rökta räkor från mitt håll blir nog inte mer än smakprov men det är naturligtvis möjligt att ta med räkor och röka, röken lär vara igång större delen av kvällen