Innebär det här att klädkoden plötsligt är Expedition Robinson?
Lagutröstningar är helt frivilliga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innebär det här att klädkoden plötsligt är Expedition Robinson?
Meh!Skrev jag att det skulle bli ett Ninnururquiz? Va? Va?
Vill du verkligen att @Dentaku går igenom hela din inläggshistorik?
Vill du verkligen att @Dentaku går igenom hela din inläggshistorik?
Nej, det ska ju handla om mig! Inte om mina inlägg! Dvs det kommer typ bara vara du och @Squie som har en chans att svara rätt
Vill du verkligen att jag lägger ett par veckor på att ta reda så mycket info om dig som jag kan?
Nej, det ska ju handla om mig! Inte om mina inlägg! Dvs det kommer typ bara vara du och @Squie som har en chans att svara rätt
Perfekt ju!!
Särskilt om vi är i samma lag alla 3
Vaddå? Ska inte du prata med miiiig?Nä, jag ska sitta (relativt) tyst i baksätet och vara glad
Skaru ha plats i bilen eller inte?Fuuuusk, I call fuuuuusk!!! @Dentaku jag kräver ett kunskapsquiz så jag vinner #hybrisochstorhetsvansinne
Du är bästast och snällast och helt awesome!Skaru ha plats i bilen eller inte?
Du är bästast och snällast och helt awesome!
Näver. Det här är så utanför min comfortzon så ska jag behöva leka med okändisar så går jag i strejk.Dentaquizet har redan ett tema så det är ingen idé att ni försöker! Vill ni vara säkra på att vinna är det bara att ta med sig fina mutor!
Tänkte att ett lagquiz kan vara bra så att man kan sprida ut frågorna lite medan man dricker och äter och dessutom få något annat att prata om än onödiga saker som barn och jobb och skit. Hur ska vi göra lagindelningen? Roligast är ju om lagen består av folk som inte känner varandra.
Dentaquizet har redan ett tema så det är ingen idé att ni försöker! Vill ni vara säkra på att vinna är det bara att ta med sig fina mutor!
Tänkte att ett lagquiz kan vara bra så att man kan sprida ut frågorna lite medan man dricker och äter och dessutom få något annat att prata om än onödiga saker som barn och jobb och skit. Hur ska vi göra lagindelningen? Roligast är ju om lagen består av folk som inte känner varandra.
...eller så får alla välja lag. Det är ju rätt många som inte känner någon ändå. Jag avstår gärna lagindelningen åt någon annan. Dessutom vet jag inte hur stora lag som är lämpligt, ska ju vara så att man lätt kan snacka ihop sig om ett svar där man står/sitter. 4-5 stycken tror jag blir lagom om vi blir runt 20 pers.
Är inte det här rätt mycket utanför alla deltagares comfortzone?Näver. Det här är så utanför min comfortzon så ska jag behöva leka med okändisar så går jag i strejk.