Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Dentaquizet har redan ett tema så det är ingen idé att ni försöker! Vill ni vara säkra på att vinna är det bara att ta med sig fina mutor! :D

Tänkte att ett lagquiz kan vara bra så att man kan sprida ut frågorna lite medan man dricker och äter och dessutom få något annat att prata om än onödiga saker som barn och jobb och skit. Hur ska vi göra lagindelningen? Roligast är ju om lagen består av folk som inte känner varandra. :)

Dentaquizet har redan ett tema så det är ingen idé att ni försöker! Vill ni vara säkra på att vinna är det bara att ta med sig fina mutor! :D

Tänkte att ett lagquiz kan vara bra så att man kan sprida ut frågorna lite medan man dricker och äter och dessutom få något annat att prata om än onödiga saker som barn och jobb och skit. Hur ska vi göra lagindelningen? Roligast är ju om lagen består av folk som inte känner varandra. :)
Näver. Det här är så utanför min comfortzon så ska jag behöva leka med okändisar så går jag i strejk.

Dra lott eller så gör du lagen enväldigt (och placerar Ninnurur med någon hon känner ;)).

...eller så får alla välja lag. Det är ju rätt många som inte känner någon ändå. Jag avstår gärna lagindelningen åt någon annan. Dessutom vet jag inte hur stora lag som är lämpligt, ska ju vara så att man lätt kan snacka ihop sig om ett svar där man står/sitter. 4-5 stycken tror jag blir lagom om vi blir runt 20 pers.

...eller så får alla välja lag. Det är ju rätt många som inte känner någon ändå. Jag avstår gärna lagindelningen åt någon annan. Dessutom vet jag inte hur stora lag som är lämpligt, ska ju vara så att man lätt kan snacka ihop sig om ett svar där man står/sitter. 4-5 stycken tror jag blir lagom om vi blir runt 20 pers.

Jag tror också det är lagom. Bestämma att några är team leaders och de snackar ihop sig om lagen? Då slipper vi en valsituation :up: Det är ju inget vi behöver göra i förväg utan kan göra på plats när vi är säkra på hur många som kommer (det kan ju bli förhinder för någon osv).

Sedan är det ju helt ok att avstå om man inte vill vara med, alla kommer ju att umgås ändå :)

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar