Jag!Kan de som behöver vägbeskrivning PM:a mig? Det blir enklast så
Nä, jag borde nog hitta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag!Kan de som behöver vägbeskrivning PM:a mig? Det blir enklast så
Jag!
Nä, jag borde nog hitta
Det sköter jag så bra själv, inget vilse i vildmarken här...Det beror väl på vem som navigerar...
Det sköter jag så bra själv, inget vilse i vildmarken här...
Det sköter jag så bra själv, inget vilse i vildmarken här...
Nä, det måste vara lite svårt när en får anvisningen att "sikta mot vildmarken"
Duger ett litet tvåmanstält som sovkupe? Jag kan ta med ett sådant.Då är det bara sovplats jag behöver, tält äger jag inte men madrass kan jag fixa.
Absolut det är helt okDuger ett litet tvåmanstält som sovkupe? Jag kan ta med ett sådant.
Funderar... kanske något tilltugg som kan grillas, till flera? Dvs inte kött utan annat gojs och godis att lägga på grillen. Som tillbehör ?Behövs det köpas nåt mer och i så fall vad?
Typ majskolvar?Funderar... kanske något tilltugg som kan grillas, till flera? Dvs inte kött utan annat gojs och godis att lägga på grillen. Som tillbehör ?
Typ majskolvar?
Om det lutar åt att det inte behövs någon mer mat när det börjar dra ihop sig så kanske jag helt enkelt lägger krutet på att fixa quiz och priser till det, om det är ok?
Absolut. Mat finns nog så det räcker. Bea t.ex.Om det lutar åt att det inte behövs någon mer mat när det börjar dra ihop sig så kanske jag helt enkelt lägger krutet på att fixa quiz och priser till det, om det är ok?
Bukequiz? :OOm det lutar åt att det inte behövs någon mer mat när det börjar dra ihop sig så kanske jag helt enkelt lägger krutet på att fixa quiz och priser till det, om det är ok?
Absolut. Mat finns nog så det räcker. Bea t.ex.
Vad jag minns så åt jag så jag mådde illa till slut.
allt var ju så gott
Ser fram emot ett nytt äventyr i slänten...
Absolut. Mat finns nog så det räcker. Bea t.ex.
Vad jag minns så åt jag så jag mådde illa till slut.
allt var ju så gott
Ser fram emot ett nytt äventyr i slänten...
Och alla frågor kommer väl handla om födelsedagsbarnet?Jag hade tänkt ett annat upplägg i år för att minimera skaderisken... Mer ett klassiskt pubquiz i lag. Ett Dentaquiz!
Jag hade tänkt ett annat upplägg i år för att minimera skaderisken... Mer ett klassiskt pubquiz i lag. Ett Dentaquiz!
Och alla frågor kommer väl handla om födelsedagsbarnet?