athena_arabians
Trådstartare
Tänkte på det med.
Är den j-la schersminen i vägen är det bara att hacka loss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte på det med.
Men nog borde det väl finnas 4 kvadrat lediga där? Tältet är typ 2x2 meter.Är den j-la schersminen i vägen är det bara att hacka loss
Men nog borde det väl finnas 4 kvadrat lediga där? Tältet är typ 2x2 meter.
Tanken var godJodå men jag tänkte bara att försöka få någon annan att hacka loss växteländet
Jag verkligen avskyr den och den står helt fel. Tyvärr kan jag inte skylla på någon annan heller för det är jag som planterat det, för många år sedan...
Tanken var god
Jag misstänker att den är lite för stor för att man lättvindigt ska kunna gräva upp den. Annars har jag bra med plats för en till schersmin.
Du får försöka visst hade din bil drag?
Ja, det har den
Men jag tar inget ansvar för eventuella hål i gräsmattan
Du kanske kan plocka med lite ickealkoholdricka? Typ ett flak blandad burkläsk eller så?Jag kommer!
Så nu ska jag införskaffa ett tält.
7
@athena_arabians - kan du kolla dokumentet nu och se hur vi ligger till med dina sängplatser?
Det verkar ha blivit lite missförstånd mellan dokumentansvariga om definitionerna ().Om jag förstår det hela rätt är tre av mina madrasser upptagna (Räkan, bumpo och EmmaW), stämmer det? Plus att Dentaku är madrass uppe.
Det verkar ha blivit lite missförstånd mellan dokumentansvariga om definitionerna ().
@Trott skrev (någonstans i tråden) att hon ville låna madrass också?
Det var faktiskt strukturerat men sedan började någon () peta på detI så fall är alla upptagna.
Ingen kritik eller så men dokumentet känns lite... ostrukturerat?
*duckar*
Det var faktiskt strukturerat men sedan började någon () peta på det
Jaja, det löser sig nog