Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Öhm bara för att... klädkoden är den typ välj själv?
Kan ha vissa problem att få tvättid innan jag ska åka då det är 18 lägenheter på en tvättstuga och många bokar hela dagar.
Jag föredrar ju bekväma kläder som typ shorts och kanske mjukisbyxor om det blir kallt sen
Kom som du vill!!

Jag vill bara påminna om
what happens in Svärdsjö stays in Svärdsjö.

Inga foton om man inte vill. (TACK!) Inga kommentarer om sådant man inte vill ha ut offentligt.

vi är rädda om varann.

Jag vill bara påminna om
what happens in Svärdsjö stays in Svärdsjö.

Inga foton om man inte vill. (TACK!) Inga kommentarer om sådant man inte vill ha ut offentligt.

vi är rädda om varann.

Jag har varit en mobbad outsider under en väldigt stor del av mitt liv. Ovanstående är väl de enda absoluta regler jag har. Ställer man inte upp på och följer dem är man faktiskt inte välkommen. Sedan är det också mitt hem, jag blir väl inte glad om hela min inredning finns på bild ute på nätet med tanke på inbrottsrisken. Kisse är fortfarande ok att ta selfies med :D

Jag startade den här festen för att alla ska kunna ha roligt, inte bara de som brukar passa in :)

Jag har varit en mobbad outsider under en väldigt stor del av mitt liv. Ovanstående är väl de enda absoluta regler jag har. Ställer man inte upp på och följer dem är man faktiskt inte välkommen. Sedan är det också mitt hem, jag blir väl inte glad om hela min inredning finns på bild ute på nätet med tanke på inbrottsrisken. Kisse är fortfarande ok att ta selfies med :D

Jag startade den här festen för att alla ska kunna ha roligt, inte bara de som brukar passa in :)
Ja jag brukar inte dela allt på fb med till folks förtret.
Så jag ska bara slappna av och ha kul. Kommer behöva det :)

Fan att jag missar :arghh: Skålar med er från stranden på andra sidan jorden! Förmodligen jättemycket för tidigt, eftersom vi är 6 timmar framåt där. Så tänk på mig någon gång kring kl. 16 för då är jag förmodligen smått salongs under stjärnorna.

Du får kolla på Instagram, vi brukar som sagt köra en hashtag och temat är som sagt i allmänhet "Vad finns i glaset" :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?