Attans jag som nästan bara har såntJag har förstått att trekvartsbyxor är big no-no dock...
Äh blir shorts och nåt och sen tar jag med mjukisbrallor att ha när jag börjar frysa haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans jag som nästan bara har såntJag har förstått att trekvartsbyxor är big no-no dock...
Lakan, örngott och påslakan tar jag med mig men jag är tacksam om jag får låna en kudde och ett täcke. Sovsäck finns ej i mitt liv.
Kom som du vill!!Öhm bara för att... klädkoden är den typ välj själv?
Kan ha vissa problem att få tvättid innan jag ska åka då det är 18 lägenheter på en tvättstuga och många bokar hela dagar.
Jag föredrar ju bekväma kläder som typ shorts och kanske mjukisbyxor om det blir kallt sen
Ja tackEller ha wet t-shirt contest med sig själv!
Öhm bara för att... klädkoden är den typ välj själv?
Då fallerar ju det där med wet shirt contestDet finns absolut en klädkod. Torr, varm, bekväm o sådant du trivs i.
Jag vill bara påminna om
what happens in Svärdsjö stays in Svärdsjö.
Inga foton om man inte vill. (TACK!) Inga kommentarer om sådant man inte vill ha ut offentligt.
vi är rädda om varann.
Ja jag brukar inte dela allt på fb med till folks förtret.Jag har varit en mobbad outsider under en väldigt stor del av mitt liv. Ovanstående är väl de enda absoluta regler jag har. Ställer man inte upp på och följer dem är man faktiskt inte välkommen. Sedan är det också mitt hem, jag blir väl inte glad om hela min inredning finns på bild ute på nätet med tanke på inbrottsrisken. Kisse är fortfarande ok att ta selfies med
Jag startade den här festen för att alla ska kunna ha roligt, inte bara de som brukar passa in
Då fallerar ju det där med wet shirt contest
Vi brukar ju ha en # på insta varje år. Fet brukar mest bli vin och bränd halloumi på de bilderna av någon anledning
Vänta bara tills du får smaka det blå vinet!Jag TROR @tornblommas ben var med också. Och kattselfien
Det är heelt ok att publicera bilder på mitt vinglas. Innehållet i det kommer inte att finnas kvar tillräckligt länge för att någon ska stjäla det
Vänta bara tills du får smaka det blå vinet!
Så gott alltså?
Fan att jag missar Skålar med er från stranden på andra sidan jorden! Förmodligen jättemycket för tidigt, eftersom vi är 6 timmar framåt där. Så tänk på mig någon gång kring kl. 16 för då är jag förmodligen smått salongs under stjärnorna.
Brygg, kok eller pulver?@vallhund är utan något att ta med, fixar du ett paket kaffe?