Buketräff Småland! ev. Älmhult!

attheedge

Trådstartare
I höstas så träffades vi ett gäng från buke och spårade, då pratade vi om att träffas till våren för en sökträning ihop. Nu är det väl dags? Snön är borta och det går att träna ordentligt i skogen igen :)

Emma82Maria har eventuellt lovat att vi kan vara i Älmhult, datum är inte bestämt.

Vilka är på? När kan ni? Om vi tänker helger maj/juni?

Alla som vill är välkomna! :)

Sv: Buketräff Småland! ev. Älmhult!

Nu va du snabb ;)

Jag kollar med klubben på torsdag om det är okej att nyttja våra sökmarker och hur det ser ut med kurser om vi vill nyttja klubbhuset och planen. På söndagar är det kurser både på för och eftermiddagar så ev att vi bara kan ta det på lördagar men som sagt, jag ska kolla schemat och sånt på på torsdag.

Jag är på! :)
Så länge jag inte är uppbokad med annat men jag tror att helgerna mitt i maj är tomma än så länge.
Vi har inte kommit så långt i söket än men för Ebun är det bara nyttigt att träna med nya människor.

KL:
Ev. jag men jag är ganska uppbokad på helgerna, men kan jag kommer jag gärna!

Jag kan inte sm-helgen, annars är det än så länge rätt tomt i kalendern under helgerna maj-juni :)

Vi vill!!!

Det är mycket i just Maj, men lugnar ner sig i Juni :)

Jag ska kika närmare på datum imorgon!

Jag hakar gärna på, kan inte så mycket men alltid roligt att träffas och lära sig! :)

Jag har fullbokat nu i maj men har rätt fritt sen i juni. :)

Hej! Vi är gärna med! Har precis tagit över vår hund. Han har aldrig tränat sök innan. Så det blir kul :)

Är tyvärr ganska upptagna i maj och juni, eftersom jag jobbar som lärare. Ska kolla helger.

Ni är så välkomna :D

KL

MAJ
18, 19, 25

JUNI
8, 9, 15, 16, 22, 23, 29, 30

Hur har det gått? Var det ok att använda klubbens marker?

kl
Vi kanske ska börja fundera på datum ganska så snart, verkar som att det är fler än jag har som fyller på kalendern fort ;)

De trodde att det inte borde vara några problem men jag har inte fått något 100 procentigt löfte än. Hoppas få det senast på torsdag när vi har kurs nästa gång.

Jag får återkomma om datum jag kan till efter helgen. Min valp ska ju hämtas i slutet på maj och jag ska ner och hälsa på uppfödaren i helgen och bestämma närmare då :)

Såklart :D

Grattis! Får vi äran att träffa henne på buketräffen? :)

Vad roligt att det verkligen är bestämt nu!

Då ska vi se när jag kan...

MAJ

19, 26

JUNI

1, 2, 16, 23, 30

Kul det ska bli! :)

För mej är dessa datum lediga

MAJ
18, 19

JUNI
1, 2, (8) 9

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 268
Senast: Lisa2014
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 660
Senast: Karminnie
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 650
Senast: Gry
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V