Buketräff på Stora Stockholm

Kalaspinglan

Trådstartare
Gör en alldeles egen dejtingtråd till inför Stora Stockholm.

Jag kommer att vara där både lördag och söndag.

Lördag kommer jag jobba, gå runt och göra reklam för och sälja en hundtidning. Kan komma och gå lite som jag vill, därför har jag stor möjlighet att kika in er!!!

På söndag ställer jag ut min guldklimp. Jag ska ställa runt halv tio, därefter har jag också tid att springa omkring och kika på alla andra!!!

Så: vilka ska dit och när? vem vill ses? hur hittar vi er? :D

Sv: Buketräff på Stora Stockholm

Okej jag skriver igen.

När min ring är klar på lördag och söndag så har jag tid. Så om det är någon som ska se finalerna någon av dagarna så kan vi bestämma tid och plats för träff!

Jag ska dit o heja på pudlarna, när min svärsyster ställer ut. Det är väl på lördagen (?) så jag kan den dagen. Jag är antagligen upptagen med annat på söndagen, om jag ens är kvar i stan då...

Jag ska rusa igenom hela mässan och sedan iväg, så ser Ni någon stressig tjej, så är det jag! :D

Min ras börjar inte förrän ca 10:30, men sen ställer jag nästan sist och det är 28 hundar. Så jag lär ju inte gå in förrän vid 12 antar jag.

Jag har några som åker med mig, men skulle det bli så att vi är kvar till efter finalerna, så kan man ju ses en snabbis (tänkte på Tippan).
Men jag kan ju gå till din ring Pinglan och säga hej :-)
Ev åker vi tidigt (tidigare än vi behöver, för att få bra parkering).
Jag har kvar ditt mobilnummer, har du kvar mitt? Annars kan du pm,a så får du det.

Kan du inte PM:a mig vilken ring du sitter i, så kan jag gå och peta dig i ryggen och bara säga *hej, jag är Grana* :-)

Jag kikar nog in på söndagen. Vill se hur det går för GUmaan och hennes setter. Rödtotten var bara en vinglig unghund när jag såg henne sist!
Hur hittar jag er andra?

pippi27 skrev:
Jag kikar nog in på söndagen. Vill se hur det går för GUmaan och hennes setter. Rödtotten var bara en vinglig unghund när jag såg henne sist!
Hur hittar jag er andra?

Är Irländarnas ring nära Engelska? Om inte samma... för där kommer jag spendera tiden iaf. Och vid Salukisarna:p

Söndag är jag där. Ska ställa min ena dvärg schnauzer då. När det är klart kan vi ju ses!

Jag är ju där med min stora grå... Ljus, långhårig tjej med en grov weimaranertik. Säkert med några småflickor i släptåg, thats me!! Ni kommer även se mig i stora ringen ;)

Nä, men allvar, jag är där från 7.00 på morgonen tills efter finalerna båda dagarna, så jag har tid :)

//E

Kul!! Då kan vi väl ses då? Jag känner mig lite så där luddig med tid och plats eftersom att jag inte vet när jag kommer lös... Vi måste ju fixa kritikerna och sånt efteråt också...

Kan vi inte ha nå´t på oss så att vi känner igen varandra? Typ ett gult band runt höger arm eller nå´t annat som ingen annan har på sig:idea:

Åh vad jag önskar att vi hade knappar eller nått sånt!! Då kunde det stå Buke - en symbol - och så våra nick :p

Hmm, beror ju helt på hur lång tid allting tar! Å om man åker ut på en tvåa eller får gå in på konkurensen. Men det där med gula band på armen va väl inte helt dumt :P

Det där med knappar/pins vore TOPPEN, men ett band runt armen är nåt alla kan fixa! Jag är på på den idén!

*knapplån*
På lördag känner ni alla igen mig.. för då är jag reklampelare åt en hundtidning. Springer runt i rosa tröja, blå uppvikta jeans och svarta stövlar. Så då måste ni säga hej till mig!!! Jag ska se till att min kollega inte går klädd på samma sätt (fast hon är iofs mycket längre än jag).
På söndag känner ni igen mig på att jag har världens finaste Ridgeback med mig. :-D

Ok, jag tar iallfall på mig Bukekepsen och nåt färgglatt band runt vänster arm! Folk som inte vet varför lär väl undra och det kan dom ju gott göra:p

*lånar*

Ni får helt sonika gå fram till tjejen som släpar på en stor weimaraner :) Vi är nog bara 2 blondisar med långt hår som har weimis, men Anna-Lena är typ 30 och har en hane.

Och skulle det vara så att vi går långt så måste ni ju heja!!

Ska försöka leta efter folk med gult band.

Tippan, vilken ring har du?

//E

Jösses, är du bara 20.

Jag är ju typ 40, så vill ni ses med en gammal kärring så ... :-)

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 413
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 517
Senast: Farao
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 212
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar