Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kör personspår, men om man vill lägga med blod är det ju bara att höra sig för med markägaren(?) innan.
Här (mellan Örebro och Arboga) finns det stooora och ensliga skogar som man kan lägga personspår, köra sök och sånt i. Om nån annan har förslag på plats så åker jag gärna en bit.
Jag ska till örebro i helgen och hänga med Nikkis, hade tänkt att spåra på lördagen. Grima personspårar och Ian viltspårar. Hans spår skulle ju egentligen behöva ligga minst två timmar, men gärna mer. Vart i örebro håller du hus?
Hundavel & Ras Kul när man möter en liten rädd hund ute, hamnar att prata med ägaren som beskriver hunden som just rädd av sig - och nästan helt utan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.