Buketräff- Örebro. Hundspåret i Ånnaboda!

Migo

Trådstartare
Lördagen den 2/2 kommer jag och Lejonelle träffas vid hund/pulkaspåret vid Ånnaboda för en körtur i det preparerade hundspåret. Där går det bra att köra både skidor, släde och pulka bakom hund.

Någon mer som vill med?:banana:

Sv: Buketräff- Örebro. Hundspåret i Ånnaboda!

Jag hade gärna varit med, men det är lite långt.
Som tur var har några Aussie-människor anordnat en träff samma dag i Stockholm, så jag ska få testa drag för första gången i alla fall.
Hoppas att ni får en fantastisk dag!

Sv: Buketräff- Örebro. Hundspåret i Ånnaboda!

Oj så kul det hade varit! Typiskt nog så har mina hundar haft kennelhosta och hålls fortfarande isolerade.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Senast: Tantan
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 060
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
936
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka