Buketräff i sommar?

Sv: Buketräff i sommar?

Kör man över skogen är det ännu närmare :D

*Fundera på om om kan husera alla tillströmmande bukefalister i hönshuset :confused: *

:angel: :rofl: :angel:

Ja för 17, jag kanske ska ta traktorn upp så är jag inte så beroende av bra vägar :D
(Ozzy är dock inte lika road av att åka traktor...än...men vi jobbar på det :angel: )

Behövs ingen traktor :rofl: Går utmärkt att köra med personbil på skogsvägarna här :D

Åh va kul, jag är jätte gärna på om det funkar med jobb och annat! :bump:
Har även då plats i bilen för en till, jag åker från sthlm.

Jag har vare sig bil eller kan köra :p men jag är van vid långa roadtrips och min främsta kvalitet är att irritera ihjäl folk med förslag som "nu ska vi leka gissa-färg-på-nästa-bil IGEN"! :angel: Med andra ord, jag är definitivt på!

Men Smilla, har inte du körkort? :eek:
:D

Ni har ju båda små hundar, så vi borde till och med få plats med packningen om vi åker i min bil. :angel:

Behövs ingen traktor :rofl: Går utmärkt att köra med personbil på skogsvägarna här :D

Okej då :D Fast min bil låter nästan som en traktor ;)
Sist någon sa åt mig att jag kunde köra skogsvägar så var det verkligen skogsvägar, knappt mer än en framkörningsväg för skotare innan det var klart. Smalt, studsigt och eländigt...men det gick, till sist kom jag fram på den rätta vägen. :angel:

"Våra" skogsvägar är ganska normala och fullt kördugliga grusvägar. Annars heter det traktorväg :D

Men Smilla, har inte du körkort? :eek:
:D

Ni har ju båda små hundar, så vi borde till och med få plats med packningen om vi åker i min bil. :angel:

Om vi nu blir med hund i vår är jag också sugen, och åker också från Lkpg. Vi har en relativt stor bil (SUV), och isåfall en liten lapphundsvalp som inte borde ta så stor plats. :D

*kl

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) amk

Underbart med sysselsättning iaf Smilla =)

Hur långt bort ligger tågstationen annars? Så slipper man köra...

Om vi nu blir med hund i vår är jag också sugen, och åker också från Lkpg. Vi har en relativt stor bil (SUV), och isåfall en liten lapphundsvalp som inte borde ta så stor plats. :D

Då är nog er bil bättre än vår, vi har en saab 9000 och en SUV lär vara rymligare!
:)

Samåker gärna om det timar med parningar och valpningar här hemma i sommar. Kommer att ha med 1 jämttik och någon liten 8 kilos.

Vi får konferera om bilsäkerheten.
Jag har en Honda CR-V med en MIM Variocage small i skuffen, går nog att klämma in en hund till där om jag inte sätter in mellanväggen. Leon är 59 i manken o väger ca 22 kg.
Har en bilsele, inte äkta Allsafe, men det hindrar att vi får elefanter i nacken. Om du har bur till den lille kan den ju spännas fast med bilbältet i baksätet.

hur långt är det från Luleå? om jag inte är i Skåne hela sommaren kan jag tänka mig att komma med en styck ouppfostrad taxblandning :angel:har velat prova spåra med honom ett tag

Men hallå. Spåra kan du ju göra med oss när du vill ;), inte behöver du resa en massa mil för det :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka