Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror ju på hur jobbsituationen ser ut
Har ingen bil längre, men har jag jobb så kommer jag att ha skaffat bil.
Skulle visserligen kanske kunna samåka med Smilla och om det är fler härifrån som åker..
Smilla: Roadtrip till norr i sommar?![]()
Line och Smilla: Samåka i så fall? Line, har du bil? Jag kan köra delar av vägen men har inte bil själv.
Passar bra det..Jag kan behöva lite hundrastare som inte har något emot att släpas runt i skogen av arbetsvilliga jämtar
![]()
Jag bor ju nästan i Göteborg, och har både stor bil och körkort.....![]()
Reeko vrålar -ÄLGKLÖV?!!??? VI KOMMER!!! Själv suckar jag -Sakta i backarna, vi bor i Skåne numera.......
Men det vore ju himla kul....... Kan man anmäla sig i sista sekund, om nåt skulle dyka upp, som möjliggör....? Om Dottern dessutom får gulla med valpar hänger hon mer än gärna med![]()
Minta: Man kanske kan låna en större om inte annat. Det är ju ett tag kvar och svårt att veta säkert att man ens kan åka. Jag har iaf tre afghaner och en dobermann, men behöver ju inte dra med samtliga.![]()
Jag ska komma ihåg det! Speciellt om det råkar regna i samband med pinnar i päls. Mm, fina grejer det.Det är iaf tålamodsprövande. Tur hundarna är snälla och bara ligger still.
![]()
1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) Tramptass
Bara jag har "ledigt" på gården så pyser jag och "Ozzy" upp. Han är då dryga året (bc) så det skulle vara skoj.
Kanske att man skulle slå ihop det med ett besök hos uppfödaren, det var visst bara sju mil mellan er enligt eniro![]()