Buketräff i sommar?

Sv: Buketräff i sommar?

Jag har ju bott i höga kusten innan vi flyttade hit, så då vet jag ganska bra var du kan tänkas befinna dig :D

Beror ju på hur jobbsituationen ser ut:angel:
Har ingen bil längre, men har jag jobb så kommer jag att ha skaffat bil.

Ja, det är ju lite samma för mig såklart. Fast om jag ska hålla hundkurser så kommer jag nog avvakta med att söka heltidsjobb när vi går ut. Men tja, har några krokar ute så man vet ju aldrig riktigt säkert. Men OM, så tycker jag vi ska åka. Jag ska försöka få råd att ta körkort med. Och bil kanske man kan låna om inte annat. :p

Minta: Man kanske kan låna en större om inte annat. Det är ju ett tag kvar och svårt att veta säkert att man ens kan åka. Jag har iaf tre afghaner och en dobermann, men behöver ju inte dra med samtliga. :D

Skulle visserligen kanske kunna samåka med Smilla och om det är fler härifrån som åker.. :)

Smilla: Roadtrip till norr i sommar? :D

Line och Smilla: Samåka i så fall? Line, har du bil? Jag kan köra delar av vägen men har inte bil själv.

Jag har vare sig bil eller kan köra :p men jag är van vid långa roadtrips och min främsta kvalitet är att irritera ihjäl folk med förslag som "nu ska vi leka gissa-färg-på-nästa-bil IGEN"! :angel: Med andra ord, jag är definitivt på!

Passar bra det.. :idea: Jag kan behöva lite hundrastare som inte har något emot att släpas runt i skogen av arbetsvilliga jämtar :angel:

Haha nämen vilken bra idé! (och vem skulle ha ngt emot sånt?)

Haha, hoppas jag då har jobb som tillåter att jag åker då. Å andra sidan kan jag väl säkert jobba i era skogar istället ;)

Reeko vrålar -ÄLGKLÖV?!!??? VI KOMMER!!! Själv suckar jag -Sakta i backarna, vi bor i Skåne numera.......
Men det vore ju himla kul....... Kan man anmäla sig i sista sekund, om nåt skulle dyka upp, som möjliggör....? Om Dottern dessutom får gulla med valpar hänger hon mer än gärna med :love:

Får jag och mallemonstret åka med er då och betala en peng för bensinen? :)

Gnist - Jag vill jättegärna komma och vara med! Lite tidigt att svara till 100% nu, men vi VILL iaf :D

Minta: Man kanske kan låna en större om inte annat. Det är ju ett tag kvar och svårt att veta säkert att man ens kan åka. Jag har iaf tre afghaner och en dobermann, men behöver ju inte dra med samtliga. :D

Själv har jag bara en liten skrutta som kan sitta på golvet i baksätet. Eller helst i knät på någon om jag känner henne rätt. :D

Listan är mer bara för att ha koll på intresset och sedan i -låt oss säga- juni nån gång så lär det bli en ny tråd där vi klurar över aktiviteter och då vet nog de flesta hur det ser ut över sommaren och kan bestämma lite mer bestämt om de kan komma eller inte.

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff

Jag är också sugen på att komma :). I så fall har jag med mig en 6-7 månaders storpudel, är det okej att komma med en sån ung hund?

Som för så många andra beror det på jobb osv, men bil har jag sällskapar så klart gärna med de andra norrlänningarna. Eller för all del - det är ju bara en helg, det har jag ju ledigt även om jag jobbar så ränka in mig om det finns plats :D .

Jag ska komma ihåg det! Speciellt om det råkar regna i samband med pinnar i päls. Mm, fina grejer det. :angel: Det är iaf tålamodsprövande. Tur hundarna är snälla och bara ligger still. :p

Misstänker att det är i klass med att rensa en Havanaispäls på kardborrar efter en ridtur i höstrusk :angel::cool:

Skulle vara klart kul att åka på en roadtripp med "lilleman".

Jag har 48 mil till Nyköping-Sundsvall, E4an, bor du ovanför, eller inåt?

Jag skrev Sidsjön, Örnsköldsvik på Eniro och fick 63 mil, kan det stämma, om jag skrev rätt?

En passagerare och en/två hundar kan jag plocka upp längs E4an, för även packning bör ju få rum:D

Leons fotogalleri behöver uppdateras!

large-DSC_04772.JPG

large-DSC_04002.JPG

Gnist är hans favoritfotograf, så vi kommer!

Behöver dock framförhållning för att kunna ta ledigt, svårt att hitta vikarier.

Har körkort o stor bil, får plats några till, du/ni får gärna ha körkort.
Max 2 beroende på hur stora hundar ni har.

Åker från Brottby ungefär.

Ser fram emot träffen!
:banana:

Det blir nog nån gång i slutet av juli, men inget helt klart än. Det beror ju lite på hur det ser ut den tiden för de flesta som är intresserade av att komma.

Samåker gärna om det timar med parningar och valpningar här hemma i sommar. Kommer att ha med 1 jämttik och någon liten 8 kilos.

Lät ju superkul!

Knasen skulle gillat det också. Men vet inte om nåt datum passar, i juli brukar det bli kennelläger och det är mycket annat samtidigt, kanske blir svårt :(

Synd med tanke på att vi har bilar hemma och kunde då samåkt. Tror att jag får avvakta och återkomma lite senare när jag vet mer om hur sommaren ser ut. Jobb är prio ett då jag inte har CSN under sommarmånaderna.

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) Tramptass

Bara jag har "ledigt" på gården så pyser jag och "Ozzy" upp. Han är då dryga året (bc) så det skulle vara skoj.
Kanske att man skulle slå ihop det med ett besök hos uppfödaren, det var visst bara sju mil mellan er enligt eniro :)

Senast ändrad:

Ja, det går säkert att lösa :D

Daff: Vad roligt om du skulle komma med också! Då blir vi 4 pudlar med tillhörande pudelnördar som åker söderut, åtminstone! :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka