Buketräff i sommar?

Sv: Buketräff i sommar?

:eek: Är du hundlös :confused:

Men du kan ju låna en av mig.. Finns så det räcker :D

Låter kul får se om jag och min hund kommer. Han är tre år och ganska så stor en bild kommer på honom snart

Åh, det vore ju hur kul som helst! Pratar vi en helg eller vad?

Vet inte alls hur det ser ut med jobb än (tar examen i maj/juni...) men om jag kan så vore det jättekul!

Line och Smilla: Samåka i så fall? Line, har du bil? Jag kan köra delar av vägen men har inte bil själv.

Vet inte riktigt vad jag gör eller vars jag är i sommar men har jag möjlighet kommer jag och min lilla råtta gärna :)

Ja jag har bil!
Men det är fortfarande enormt långt att åka.. Typ 8 timmar.. Kanske lite väl om det bara är för en dag?

Ja, planen är väl att ha som i fjol där en del kommer fredag em och åker må fm och sedan ramlar resten in när det passar :D

Ja jag har bil!
Men det är fortfarande enormt långt att åka.. Typ 8 timmar.. Kanske lite väl om det bara är för en dag?

En dag.. Är du galen? Det är ju alldeles för kort tid för att hinna umgås, äta gott, bada med hundar, testa viltspår och kika på kycklingar och gulla med valparna :rofl: :D

Ja, tyvärr. Sålde den yngsta förmågan sommaren -09 då han och Harry inte fungerande tillsammans och jag kände att båda två förtjänade bättre. Då var Harry redan dålig, och i januari i år fanns det inte längre någonting att göra för honom så han fick somna in. Planen är dock att det vid lämpligt tillfälle nästa år ska införskaffas en ny förmåga som får förgylla våra liv, så förhoppningsvis är det inte såå länge till som jag är hundlös. Tack och lov, min hundabstinens börjar gå fullständigt överstyr.. ;)

Finns det hund att låna och vi är hemma i Sverige så kommer jag dock mer än gärna! :laugh:

Lille tuffingen.. Det visste jag inte om, så sorgligt!

Hundar finns i överflöd som sagt, så är du i faggorna är du välkommen :laugh:

En dag.. Är du galen? Det är ju alldeles för kort tid för att hinna umgås, äta gott, bada med hundar, testa viltspår och kika på kycklingar och gulla med valparna :rofl: :D

Jaha men då så :D
Då kanske vi långväga blir kvar en vecka för att riktigt utnyttja restiden :angel:

Jag med tillhörande affegäng skulle jättegärna komma också! Lite beroende på när och möjligheten att ta sig dit. Kanske escodobe vill med, då skulle vi ju kunna samåka. :p

Jag antar att vi kan afghansäkra stället? Bort med alla pinnar, grenar, frön osv som riskerar att fastna i och trassla pälsen? För du bor väl inte i skogen? ;) :D

Vi testar gärna viltspår. Och tränar i största allmänhet förstås. :)

Passar bra det.. :idea: Jag kan behöva lite hundrastare som inte har något emot att släpas runt i skogen av arbetsvilliga jämtar :angel:

Jag antar att vi kan afghansäkra stället? Bort med alla pinnar, grenar, frön osv som riskerar att fastna i och trassla pälsen?

*Sputar cola över tangentbordet pga hysteriskt skrattanfall*

Men jag har en bra oster med 10:ans skär som kan lösa pälsproblemet :D :devil: :D

:rofl: :rofl: :rofl:

*skrattar vidare*

Ja, det var hemskt sorgligt. Samtidigt som det inte kändes okej för mig att ha kvar en hund där huvudet ville mer än vad kroppen tillät. Nu får han istället springa omkring någonstans (där solen alltid skiner och snön lyser med sin frånvaro. ;)) utan smärta. Finaste killen. :love:

Jag har förövrigt redan förberett sambon på att det kan tänkas att jag är borta någon helg i sommar.. ;):D

*svimmar* Här hålls ostrarna så långt borta som möjligt. Fast den stackars skabbangripna tiken som jag hämtade häromdagen fick faktiskt utstå sådan hemsk behandling och ser numera ut som en loppäten azawakh snarare än en afghanhund. Men, även hennes päls ska sparas ut om det går.

Det är fin terapi att pillra ur intvinnade små grenar ur pälsarna utan att ha av en massa hårstrån. Kanske någon vill testa? ;) :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation
  • Katthår

Hästrelaterat

Tillbaka