Buketräff i sommar?

Sv: Buketräff i sommar?

Ååh, jag skulle jättegärna kika in, får väl försöka vara ledig helt enkelt, bara det dyker upp ett datum i god tid.

Förhoppningsvis kan det väl vara någon mer norrlänning här uppifrån som är på, det är så tråkigt att sitta och köra själv.

Det går väll förresten tåg till någonstans i närheten?

Passar bra det.. :idea: Jag kan behöva lite hundrastare som inte har något emot att släpas runt i skogen av arbetsvilliga jämtar :angel:

Anmäler mig frivillig jag med! Vill testa spåra med en riktig hund :D

Kan man komma som novis i det mesta med en 5- årig, för tillfället halvfet och odräglig blandrashund? :D

Skall även lista ut hur man tar sig uppåt landet från Göteborgstrakten i så fall.

Förhoppningsvis kan det väl vara någon mer norrlänning här uppifrån som är på, det är så tråkigt att sitta och köra själv.

Jag följer gärna med! :D Jag hoppas iallafall jag kommer att hinna det och att jag alls har min hund då, men det hade varit så roligt!

Jag vill testa! Det skulle nog göra mig gott! :p

Jag ska komma ihåg det! Speciellt om det råkar regna i samband med pinnar i päls. Mm, fina grejer det. :angel: Det är iaf tålamodsprövande. Tur hundarna är snälla och bara ligger still. :p

Dåså, du får se till att hinna helt enkelt. Och annars har ju jag två, och gnist hade ju en drös så hund ordnar sig nog allt!

Lite struktur nu då..

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan

So far..
Fyll på listan allt efter intresseanmälan :D

:eek: Vad det rasslade till i tråden medan jag lagade middag :D

ALLA hundar oavsett storlek och ras är såklart välkomna och det är även vegetarianer!

Det här var nog det sötaste jag sett på länge :D

Vem vet, har jag skaffat körkort och inte har någon kurs på G så kanske jag kikar förbi med en tok eller två :)

Det här var nog det sötaste jag sett på länge :D

Vem vet, har jag skaffat körkort och inte har någon kurs på G så kanske jag kikar förbi med en tok eller två :)

:o

Jag fick ju frågan om vegetarianer var välkomna och givetvis är de det. Skulle väl aldrig neka någon att komma bara pga den bagatellen att de inte äter kött.

De får vegetariska alternativ till vilt, eget uppfött och fisk, krångligare än så är det ju inte :banana:

Du är välkommen och om inte annat finns ju tåg som stannar bara några mil bort :D

Jag samåker gärna med ngn antingen från katrineholm eller från stockholm, kan även plocka upp folk på vägen eller härbärga ngn över natt som kommer med tåg söderifrån tex..

Lite struktur nu då..

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) Barajag.. )
So far..
Fyll på listan allt efter intresseanmälan :D

I sommar VILL jag vara med, kan jag inte tror jag att jag tar en egen helg.. rätt vad det är står Nila o jag på bron. ;)

Hehe

Du bor ju så nära så du kan ju om inte annat åka upp nån gång när sonen hämtar dottern där nere i krokarna :D

Jag med tillhörande affegäng skulle jättegärna komma också! Lite beroende på när och möjligheten att ta sig dit. Kanske escodobe vill med, då skulle vi ju kunna samåka. :p

Jag antar att vi kan afghansäkra stället? Bort med alla pinnar, grenar, frön osv som riskerar att fastna i och trassla pälsen? För du bor väl inte i skogen? ;) :D

Vi testar gärna viltspår. Och tränar i största allmänhet förstås. :)

Beror ju på hur jobbsituationen ser ut:angel:
Har ingen bil längre, men har jag jobb så kommer jag att ha skaffat bil.

Reeko vrålar -ÄLGKLÖV?!!??? VI KOMMER!!! Själv suckar jag -Sakta i backarna, vi bor i Skåne numera.......
Men det vore ju himla kul....... Kan man anmäla sig i sista sekund, om nåt skulle dyka upp, som möjliggör....? Om Dottern dessutom får gulla med valpar hänger hon mer än gärna med :love:

Kan man anmäla sig i sista sekund, om nåt skulle dyka upp, som möjliggör....? Om Dottern dessutom får gulla med valpar hänger hon mer än gärna med :love:

Absolut kan du det :D

Valparna är ju inte pyttar som

101229-3.jpg

men en sådan på 6 månader och en annan liten skrutt på 4 månader finns ju då och förmodligen en hel hög med små kycklingar, ankungar och kaninungar + alla vuxna katter och hundar som ÄLSKAR kel :angel:

Bor bara en timme ifrån tydligen, men jag flyttar ju neråt landet lagom till sommaren :p Lämnar ett litet märke i tråden så jag följer den:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka