Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passar bra det..Jag kan behöva lite hundrastare som inte har något emot att släpas runt i skogen av arbetsvilliga jämtar
![]()
Förhoppningsvis kan det väl vara någon mer norrlänning här uppifrån som är på, det är så tråkigt att sitta och köra själv.
Jag vill testa! Det skulle nog göra mig gott!![]()
Vad det rasslade till i tråden medan jag lagade middag
ALLA hundar oavsett storlek och ras är såklart välkomna och det är även vegetarianer!
Skall även lista ut hur man tar sig uppåt landet från Göteborgstrakten i så fall.
Det här var nog det sötaste jag sett på länge
Vem vet, har jag skaffat körkort och inte har någon kurs på G så kanske jag kikar förbi med en tok eller två![]()
Lite struktur nu då..
1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) Barajag.. )
So far..
Fyll på listan allt efter intresseanmälan![]()
Jag med tillhörande affegäng skulle jättegärna komma också! Lite beroende på när och möjligheten att ta sig dit. Kanske escodobe vill med, då skulle vi ju kunna samåka.
Jag antar att vi kan afghansäkra stället? Bort med alla pinnar, grenar, frön osv som riskerar att fastna i och trassla pälsen? För du bor väl inte i skogen?![]()
Vi testar gärna viltspår. Och tränar i största allmänhet förstås.![]()
Jag bor i Göteborg så vi kan vara listiga tillsammans isf.![]()
Kan man anmäla sig i sista sekund, om nåt skulle dyka upp, som möjliggör....? Om Dottern dessutom får gulla med valpar hänger hon mer än gärna med![]()