Buketräff i sommar?

Sv: Buketräff i sommar?

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy
19) tottili

Åh, då åker jag gärna med! :D (Bara jag kan åka öht, men det ska nog gå att lösa.)

Kul :D Måste bara varna om att bilen är rätt liten :p men det går om man inte har nått emot att sitta lite trångt bara!

Fegis :rofl:

Beror väl också på NÄR träffen blir av misstänker jag. Btw så är du beräknad till 10 dagar efter sonens födelsedag :D

Tänkbara datum som borde funka för mig:

8-10/7
15-17/7
22-24/7

22-24/7 Passar mig bäst! 15-16 kan jag inte alls, 8-10 blir tajt men kan eventuellt då.

*KL*

Jag tar ju examen i maj så idag har jag tyvärr inte den blekaste om hur min sommar kommer bli. Har en hel del planer för framtiden men vet inte när/om jag ska jobba i sommar ännu. Så jag får se om jag kan när det närmar sig, om det är okej. Hade varit hemskt kul med ett litet äventyr. 9-10e tror jag att jag kanske ska på LC-prov dock. Cerberus jagar sitt sista cert i år så jag ska försöka åka på lite tävlingar. De andra datumen kan jag. Men som sagt, det är svååårt att veta 7 månader innan tyvärr. Men OM jag kan de datum som bestäms så kommer jag! :p

Nu har jag raggat med mig en annan hundägare oxå, precis som förra gången, denna gång en aktiv kvinnlig jägare med passion för jämtar.

BTW, så kan jag säkert alla datumen, så länge de bokas/bestämms i god tid.

Och även jag kommer med största sannolikhet kunna alla datumen, om det bestäms i god tid!

Jag ska ju kanske inte jobba alls i sommar nu, så om man får ta med liten valpis också så kan jag förmodligen när som - bara vi inte har utställning inbokat.

Hej .. Ja jag är totalt ny på detta forum å det lär nog ta ett tag innan man fattar .. Jo jag blev tipsad om denna träff( Leons matte shanghaiat mej ) Jag har för närvarande 4 st hundar .. 2 Jämtar en Schäfer + en Mix .. En Jämte bor inte hemma .. Men den lilla skulle må bra att få träffa andra hundar . Jag bor i Gästrikland så det är inte så jätte långt upp .. Man tar :bump: så åker man :banana: ...Jag är en utställnings idiot + En tävlings idiot när det gäller jakt (jagar ej själv) men spårar ..

Vore tacksam för mer information .. Hummmm känns som man gjort bort sej :o

'kl*

Halloj alla.
Vore skitkul att ´komma på träffen:banana:
Ylva, kan jaggöra en "kanske-bokning" ?
Jag kan omöjligt idag planera för sommaren än.
Om jag skulle lyckas kunna vara med, har någon plats för mig + border collies i bilen?

Sist sov Leon i bilen, det är fullt lagligt eftersom det handlar om träning inför tävling, eller hur bukare?

Fråga stackars Gabbi som bara skulle få testa ett ca 200 meter kort viltspår och som inte märkte när hunden fuskade (de gör gärna det med andra :angel: )för henne och således hamnade någon/några km fel ;)

Äh, det var kul. Men jag hade mina aningar om att hon spårade en riktig älg. Särskilt när hon plöjde genom ett två meter brett vattendrag och jag tänkte att Gnist var en jävel på att lägga krångliga spår...

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Lilljessicah
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy
19) tottili
20) Gabbi
21) Robin

Vi åker nog till Pello i sommar, så då kan vi troligtvis stanna till på vägen.

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Vildarna (Fd. Lilljessicah)
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy
19) tottili
20) Gabbi
21) Robin

KL

Hade varit himla kul att vara med, men har dessvärre praktik hela juli och därför ingen möjlighet att komma :(

kl

Jag hade velat om jag kan, men jag har inget schema för i år än, så jag vet inte alls. Men skriver upp mig på kanske listan :)

Äh, det var kul. Men jag hade mina aningar om att hon spårade en riktig älg. Särskilt när hon plöjde genom ett två meter brett vattendrag och jag tänkte att Gnist var en jävel på att lägga krångliga spår...

:o Jo, det är jag...

Men gjorde ju korta, lätta spår för er alla :p För lätt för hunden som ledsnade på korta, lätta fejkspår och tog saken i egen tass när tillfälle gavs misstänker jag :angel:

1) Ravishing
2) Red_Chili
3) Lady_A
4) Kamomilla
5) Hoppelhase
6) Vildarna (Fd. Lilljessicah)
7) Yeah
8) Jenka
9) Ainon
10) line_n
11) Galathea
12) Emor
13) Minta
14) Mumorsan
15) BaraJag
16) Daff
17) amk
18) Ciindy
19) tottili
20) Gabbi
21) Robin
22) Jinka

:eek: Det blir nog småtrångt här hemma, men finns hjärterum, så finns det ju stjärterum sägs det ju.
Bör nog utverka att det ska gå att sova i ett till hus som står tvärs över vägen och som svärisarna rår om.. Eller så blir det lagårn :idea: :rofl: :rofl:

Undrar lite hur många hundar som blir dock? Minst 22 stycken kan man väl räkna med, men hur många har fler än 1 vovve med sig måntro? Mina kommer nog de allra flesta att få husera i hundgårdarna även nattetid känns det som :angel:

Mycket möjligt att jag kan komma denna gång, det beror dock mest på Zaga och hennes tå :)

Hoppas du kan dyka upp i år!

Senast ändrad:

Jag har ju två, men har inte bestämt mig hur jag ska göra om båda ska med eller bara en och isf vilken.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka